
aku memang panas hati tol bile stiap kali aku cakap aku masak..akan ade orang tanye aku.."Eh..u tau masak ker??" mak aih..sabar jelah..huhuhu...nie..korang ingat kalu ppuan tuh lawo..*perasan jap...dorang nie xreti masak..konon nak jage tangan..excuses me..!! tengok org la der...
nie..sy nie tahu la jugak memasak..tp lepas tuk diri sendiri jelah..tuk orang lain..sometimes tu failed la jugak...xleh nk uat ape la...hik3...korang xcaye ker aku masak...
ha..bukti...nie kat bawah nie..sume entri yang aku masak sendri..ade gak yg aku masak ngan kawan2..huhu...i miss dat time..sekarang nie msak makan sorang2 jer..xbest tul..kekadang bile ade request by hencek kapten...bru la sy msak lebey...
hoho..ade 10 entri masakan yg telah aku bwat dlm blog nie..penat aku cr meke sume..penting nie..tuk buktikan yang aku tahu masak...pandai itu idak..kalu nk uat calon isteri tuh lepas le dh..kekeke..ade sape2 nk ejas ker??hik3..
most yg tanye aku soklan cenggini lelaki...dulu dak ofis lama aku..latest punye manusia..dak ofis aku skrg nie..huhu...bencinye aku...korang..xsemua ppuan nie xtau masak...ade sesetengahnye memang xtau masak..but once dame nie bkahwin...terer masak weh...contoh terbaek..my sis..die mmg xreti msak..malah xsuke memasak..but bila dh kawen..tahu aje..sampai wajik pon dh tau buat...hahaha..aku pon kagum...keke..so..moralnyer..dunt judge a book by it's cover...selidik dlu...

2 comments:
betui tu, soklan panas. leh membuatkan tgn ni nak lepuk je sesape... hahahaha...
hahaha..sure ko pn penah tkena gtu..ko lg terbukti ler..siap pndai uat cekelat..hihi
Post a Comment