Pages

ChaPteR HunDrEd 44: CeR TeKa.....

Salam Alaik'

Cer korang tengok barang2 nie...sure korang tau ape yang saye nak masak...hehehe...


1st...
:: Pes TomYam Adabi ::

2nd...
:: Serai, Daun Limau purut, Bawang Merah, Bawang Putih,::
Halia, Cili Padi

3rd...
:: Bawang Besar, Tomato, Karot, Kobis Bunga & Limau Nipis ::

4th...
:: Udang, Sotong & Ayam Grg Berempah::

5th...
:: Daun Bawang + Bawang Goreng ::

Wah...Maka dengan itu jadi la TomYam SeaFood...

Betul x???

No...No...No...
SiLap yer....
Bukan TomYam SeaFood

tetapi
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
TAAAADDDDAAAAA!!!!

inilah dia~~

yummy~~

Percubaan yang bleh dkategorikan berjaya jgk buat diriku...

iaitu

NASI GORENG TOMYAM SEAFOOD
:: Comfirm ade org jeles...sbb Maggi Goreng Mamak die aritu..xde bawang goreng...hihihi ::

Need full resipi??
Msg me~~
hehehe

2 comments:

Imma Yusri said...

resepi please....

C'chanteque Manes said...

alrite..nnt aku bg...hehe