Cer korang tengok barang2 nie...sure korang tau ape yang saye nak masak...hehehe...
1st...
2nd...
:: Daun Bawang + Bawang Goreng ::
Wah...Maka dengan itu jadi la TomYam SeaFood...
Betul x???
No...No...No...
SiLap yer....
Bukan TomYam SeaFood
tetapi
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
TAAAADDDDAAAAA!!!!
inilah dia~~
yummy~~
Percubaan yang bleh dkategorikan berjaya jgk buat diriku...
iaitu
NASI GORENG TOMYAM SEAFOOD
:: Comfirm ade org jeles...sbb Maggi Goreng Mamak die aritu..xde bawang goreng...hihihi ::
Need full resipi??
Msg me~~
hehehe
Wah...Maka dengan itu jadi la TomYam SeaFood...
Betul x???
No...No...No...
SiLap yer....
Bukan TomYam SeaFood
tetapi
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
TAAAADDDDAAAAA!!!!
inilah dia~~
yummy~~
Percubaan yang bleh dkategorikan berjaya jgk buat diriku...
iaitu
NASI GORENG TOMYAM SEAFOOD
:: Comfirm ade org jeles...sbb Maggi Goreng Mamak die aritu..xde bawang goreng...hihihi ::Need full resipi??
Msg me~~
hehehe
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

2 comments:
resepi please....
alrite..nnt aku bg...hehe
Post a Comment