Pages

ChaPteR HunDrEd 45: HaPPy E-DaYs To U....


Salam Alaik'

Ini Sahabat baik saya...Kami berkawan sejak kecil lagi...kami membesar bersama-sama tetapi bila semakin dewasa kami membawa haluan masing-masing. Kami menjadi lebih rapat setelah mengetahui kami mempunyai hubungan kekeluargaan. Ade la bau2 bacang ckit...name gelaran Dak Kecik..sebab die paling rendah diantara kenkwan yang reramai dkt sekolah..hihihi

bermacam-macam cerita kami share bersama...suka...duka...susah dan senang..we sharing together...Masalah dengan boyfren..masalah keluarga...semua lah...semua dia tau dan saya pun tau..begitu keakraban kami...die adelah BFF ku...ALIYA ABDULLAH...

Kenapa Story pasal dia???

Na~~ harini dia telah melalui satu Fasa baru dalam hidupnya...Saje nak share saat bahagia dia bersama korang...To her..sorry xdapat datang arini...as i said to u..kalu ko bwat kt kampung comfirm aku datang potong bawang sekali...hehehe...

To her....
:: Zaman2 Kekurusan Kami::

HaPPy EnGaGeMenT DaY
May GoD BLeSS U & SemoGa SamPai Ke JinJang PeLaMin..
Seorang BFF aku dah selamat melepasi semua Fasa Kehidupan dan Seorang lagi Bakal melalui...Ujung bulan nie plak sepupu lelaki yang sangat2 rapat dengan aku plak bakal mendirikan rumahtangga...wah..semua pakat2 nak kawen da nie...aku???Hehehe...Biarlah Rahsia...Jodoh semua ketentuan Allah...Lambat atau cepat...aku sendiri pun xtau...just wait n see la~~

:: Si Baju itu Sepupu yg paling close dgn ku ::

Semua pic nie adalah masa gathering day yang dibuat pada 06/06/2006....Bbq nite di rumah Shah...Sepupuku ini...Memang best...makanan teramat la banyak...yang xbestnyer...Kami 3 orang jer Bunga yang menyeri majlis...lenlain dak laki...So korunk...bila nak bwat gathering lagi?? kali comfirm lg best...hehehe...masing-masing kalu datang sure bawa wife & husband..clap2 ade yang bwa anak 2 3 org ntah hape...hehe...Ternyata...dah tua dah memasing nie kan...huhuhu~~



p/s: Dak Kecik, Ade can nk jd pengapit lg x??hihihi

No comments: