Nie cerita weekend ku...hehe...pagi2 bangun ckit punya awal...selalunye time bercuti nie...jangan harap la nak bangun awal...tp bangun awal pn bersebab...maybe kepenatan semalam..so aku tido 12jam..hehe...caye xcaye la...1st time jd mcm tu sejak aku dh keje nie...pas pie umah k.As and Jalan TAR semalam...balik dr shopping tuh...rehat2 jap then mandi..pas mandi..letak pale atas bantal trus lena dbuai mimpi..best sangat...hehe...
arini...bangun pagi kemas tilam, basuh baju..lipat baju sealamari...haha...hebat x aku...satu almari xlipat baju...hurm...nie memang kemalasan aku la...dari dulu sampai la...memang xsuke lipat baju...huhu...kalu kawen nnt camner la gaknyer...aku kena cari calon suami yg suka lipat baju...hihi...supaya dia bleh tlg aku...ade sape2 sanggup???ngee~~
:: My SaMoSa::okey..arini aku duk bwat karipap..huhu...tp malangnya kurang menjadi sangat.xtau la dimane silapnye...almaklum la..dah lame sangat xbwat..penyudahnya...jadilah samosa...haha...tu pun bukan la bentuk 3segi..sebaliknya mcm gulungan popia bese...hehe..belasah jelah..janji ade bende nak dimakan..hihi...nie la yang aku bwat spnjang hari nie...penat tu memang penat...huhu..nak makan punye pasal..buat jugak la...amcam?? rajin x saye nie??hehehe...
:: KaRiPaP FaiLeD CiK HuDa::Huduh sungguh karipap nie...
mencik tul..InsyaAllah...
oneday ia akan menjadi yg tersedap..
~~Cuba lg Cik Huda~~
[Pujuk diri sendiri]
tadi baru siap bwat bubur kacang..yummy....memang perfect...yang nie jer ok...samosa tu ade masalah ckit dengan kulit die...huhu..hangin jer aku...huhu~~ bubur kacang nie dah lame nk bwat...akhirnya tercapai jugak hajat aku...nak bawa untuk dak ofis esok nie...hehe~~ dah lame dorang menantikan bubur kacang nie...asyik tertangguh jer...nah...bila kerajinan memasak tu datang..1hari bleh dapat macam2 makanan...kalu time malas tu...pinggan pun malas basuh...hehe..maaf la...kelemahan yang xleh dielak...
so tired today...inilah yang aku buat nak melegakan hati sendiri..dari duk melayan perasaan..lebih membuat perkara yang berfaedah yang mampu mengembangkan badan..hihihi..
setakat nie jelah...ngantuk dah..heh..tidur awal jer sekarang nie...mengumpul stamina tuk bekerja esok..la nie kerja bukan macam dulu..huhu~~ ok..kawan2...Gudnite...
setakat nie jelah...ngantuk dah..heh..tidur awal jer sekarang nie...mengumpul stamina tuk bekerja esok..la nie kerja bukan macam dulu..huhu~~ ok..kawan2...Gudnite...
.jpg)

No comments:
Post a Comment