Pages

ChaPteR THrEE HunDrEd: KaWeN KaN JeR.....

Salam Alaik',


hohoho...Statement di atas xde kena mgena ngan jiwa aku sekarang..sipi2 tuh adelah...hik3..hakikatnyer segalanya masih terlalu awal...hokeh..bukan nk citer pasal aku ler...saje bg statement gtu..baru syok korang bace kn..korang kn suke cite kawen2 nie..nak lak skrg nie musim cuti sekolah...banyak ler majlis undangan kawennye kn...

sebenarnye..dh terlambat ckit wish nie...sepatutnye semalam...tp semalam aku moody...MySpacexde mood nk tulih blog...sorry arr...smpi BF pon majuk..sbb xmsg..hahaha...aku syok tdo smlm...semalam la aku rse kenikmatan tidur yg nyenyak..keke..tension pon leh tdo nyenyak ek..hahaha...dh ngantuk sgt..bdn pon dh penat..otak pon xlarat nk pk...so...tdo dr kul 8lbh smpi kul 10.30..hencek kapten kejut la kononnye...pastu smbung tdo blek...kul 11 lbh tjage..hencek kapten call...msg2 dua tiga keping...then die kate" xpela..pie la tdo.." so ape lg...orang yg ngantuk di sorongkn bantal...lena la...hihihi...bgun pg..tgk ade msg sedey plak..adeh! bru la tsedar...msg itu adelah msg perli upenyer...hahaha...tp slamat sudah gua tdo...MySpace

hadoi..iklan plak...okeh..nk wish nie...

Siti Nursyuhada binti Mohd Kamal

GOODLUCK 4 UR SPM & ALL DA BEST!!!!


agak-agak xpass nanti aku suh along kawen kan ko...kekeke..calon pon dh ade..1 kampung lagi.senang time raye xyah berebut nk blek kg..hahaha....korang bese dgr x statement ni???.mase aku kecik2 dulu kn..kalu aku malas belajar..nie ler umpan abang & akak aku bagi..huk3...jahat kan dorang...benci aku bile dorang cakap macam tuh...sure aku ngamuk...then..cepat2 masuk bilik.... studyMySpace...hahaha..siot jer kn..psycho btul statement dorang tuh....

alhamdulillah...kerana ayat meke2 tuh..tjadinye aku skarang..jadi manusia berguna la..berjaya gak ke menara gading..dapat keje pon yg molek2 jer...xdela kena menganggur lame...hik3..for me..memule keje tuh jangan ler memilih sangat...mengikut pengalaman aku n sebahagian yang lebih kuang aku...sume macam tuh...mcm housemate aku nie starting keje gaji RM600 jer...duk KL..korg pk la cmne nk survive...tp bile dh lame2...pengalaman pon dah ade..so time tuh korang leh ler highly demand...so sekarang die pn dh dpt keje yg much better dr dulu n mampu beli kete juga nk kawen dh pon...tulah..sikit-sikit lama2 jadi bukit...so aku pon cmtu gak..gaji dulu ciput jer..so sekarang nie selesa la sikit..but akan menyelesakan diri lagi pasni...hohoho..sabar yer..chaiyok Cik Nurulhuda...hik3 [still related ngan kawen kn...hihihi]MySpace

so kepada korang2 yg sedang menduduki SPM 2010...selamat menjawab peperiksaan...jawab leklok..study memolek...jangan meniru...buat yang terbaik untuk masa depan sendri..okeh..MySpace.

ahah..korang tertanye2 yer...sape Syuhada nie?? apsal ler aku enterpremkn name budak nie kt cni...nie anak buah aku yg sulung...Dah amek SPM dah leh kawen ler kn...hahaha...kalu ade sape2 berkenan tuh gtau kat aku...hahaha..mati aku kalu budak nie tau...MySpace
FYI..dulu aku anti ngan budak nie...sebab..die cucu sulung..then aku anak bongsu...tetibe aku rase die psaing terhebat aku..haha..bese la..atuk & nenek sure ler syg cucu sulung lebey same gak ngan ank bongsu...so itu yg aku xsuke tuh.MySpace.kekeke...dulu...budak2...bila die pn semakin membesar & aku pon bganda-ganda besar ngan die...lelame..kami jadi geng...kemane aje..sure aku bawa die..peneman terbaek aku ler...dan yg bagus...bile nk belanje sume xmo..selamat duit aku..hahaha..MySpace.

budak niel lagi bergaya dr aku...jeles aku...aku slalu ungkit..."Ucu dlu..dah masuk U baru pndai mekup2 nie..zaman aku sek men dulu xde mane aku nk pakai benda2 nie suke..bedak baby jer aku pakai kt muka..." pastu menjawab lak tuh.."Zaman ucu lain..zaman org zaman moden..." hohoho..panas hati aku.."ha..sbb moden la muke tu penuh jerawat..blom smpai masa dh gatai2 nk mekup...tu yg jd kawah bulan kt muke tuh" hambek ko.MySpacetdiam trus...hahahaha....jahat kn mulut aku..gurau2 kasar nie kebiasaan kami dh...hihihi...



No comments: