Salam Alaik',
Malam tadi aku meroyan..hahaha...
Geram + Marah punya pasal...
henpon jadi mangsa..hahaha...
reason aku baling hendpon tu....
memang EMOSI sungguh aku nie...
Aku harap tak berpaling dari keputusan yg aku buat...
Aku jaga hati orang...
hati aku jugak yang sakit...
sekarang bawa diri....
Jangan tanya tentang Jodoh...
semua tu kuasa Allah...
aku hanya mampu berdoa saja...
tak siapa yang inginkan jodoh yang tak baik...
harap mengertilah...
agak rimas bila orang tanya tentang jodoh ni...
huhuhu...
Pressure...kalau kawen tu macam buat asam pedas tak pe gak..
tumbuh bawang..tumis..masuk cili...then masuk air asam...
last skali ikan...hohoho...senangnye...
Maaf..itu hanya khayalan...
perkahwinan tak semudah itu!
Mohom fahamilahhh....!!!!

2 comments:
Assalamualaikum my chanteqmaness...
ko ni nape lak ni???
tetibe jer bace posting sal sedih2...
kekadang fedup bila asyik org tnye pasal jodoh..huhu..
Post a Comment