Pages

BUSY...!!!

Salam Alaik',

  • Gambar tak amik lagi, teaser tak buat lagi
  • Pasport tak buat lagi..kata nak melancong.
  • Survey kain lace & Chiffon
  • Cari Tudung..
  • Dapat Pets baru...huhu~


Hari ini sudah 14hb...maknaya sudah 13 hari berlalu bagi tahun 2013...banyak benda-benda yang aku tak buat lagi...huhu..banyak kerja-kerja terbengkalai...especially tentang projek terbaru aku..hurm...tak semudah yang disangkakan...huhu..adeh! penat la camgini..kebarangkalian aku akan buat teaser dulu..Stock barang pun tak kira lagi..Selsema & Batuk punya pasal semua terbengkalai...huhuhu...

Tu senarai awal tahun yang perlu aku selesaikan...pening kepala den nih...Pet baru?? hurm..baru tau pagi tadi...tetibe jelah kan...En.Yayang kita kata nk kasi budak kecik tuh...suke tau buat kita mcm ni..huhuhu....bila masa la kita nk jaga budak kecik tuh..setelah digoogle-google..alamak aiii..bukan senang nk jaga die..huhu..bukan masalah jaga...actually nak menjinakkannye...huuuuwwwaaa.. dah la die kate suke geget2..stress la aku kalu bende2 suke geget2  nih... ape kebendanye nih? hehehe...surpise..!

surprise la..aku sendri pun tak tengok lagi menatangnye..huhu..pagi tadi tanya gak kt En,Yayang..
NH: Dah ade nama blum??
En.Yayang: Kamu la bagi nama....
Dang!

baiklah..memandangkan Pet ni takde name lagi..dan beliberikut adalah nama yang telah aku pilih...

  1. Edwards -adaptasi dari Twilight
  2. Cullens- satu name lg dr Twilight
  3. Twilight - satu lagi..hahaha
  4. Toget-toget - Dari Video dak kecik menari lagu Shakira
  5. Tomi-Tomi -Tetibe terlintas difikiran..
Fanatik betul aku dengan Twilight yer..abis name dak kecik tuh...kekeek..so nama yang jadi pilihan setakat ni..aku rasa Cullen or Tomi2.. cam comel jer kan..so wait and see jelah..huhu


No comments: