nie la terjadi kat aku...akibat asyik duk merempit jeh...beli keta xmau...bukan xmau...belum berkemampuan lagi tunggu la ckit ari lg ke...aih..macam2 nak dikecapi..tp budget je xde...heee~ ape yang putih hitamnye...?? hehehe...Kulit aku la...
Kalu orang tgk muka aku...orang kata putih...tapi kalu tgk tangan aku..means jari jemari aku...kaler tan(gelap-gelap ckit) Then kalu ko tengok lengan aku...Putih...dah mcm kuda belang dah...huhu~ Kegelapan semakin menjadi-jadi di tangan aku sebab...aku malas nk pakai lotion...hahaha..mane x gelap..nasib ler..
Jadi kepada manusia-manusia sekelian...jangan nk kutuk aku ni putih sebab make up..gie keje make up pn xpakai..bukan putih sebab produk muka ye..aku ni pakai Olay jer...dedulu yerla..aku ade specific produk muka..sekarang aku setia dengan Olay jer..kalu dulu name die Oil of Ulan...korang igt lagi ke? hahahaha...nk tau nape aku igt lagi...since dari Sek Men aku dah pakai Olay nie...produk kedua selepas product pertama aku pakai...
then bila aku masuk degree...(ko bayangkan brape lame dah aku pakai olay.) baru la aku bertukar kepada Natasha...sampai la awal tahun ni aku stop pakai Natasha gara-gara ia mjahanamkan muka aku..aku rujuk balik Olay...biar la product xmahal sekali pon..kalu ia serasi dengan kulit pakai jelah...jangan gegedik nk tiru orang..orang nk pakai product mahal ko pon nk follow gak..pakai product yang serasi dengan kulit muka...
Owh..ke laut da aku nie...hahahah~
ok..maksud aku kt cni..kalu korang nk nampak aku tgh betulkn tudung dalam Mall ke..
ok..sebenarnye td aku adela bace 1 blog..Orangnye cantik..Sayangnye Make Up terlalu tebal..sehingga muka naik kelabu...then pie bubuh lak gambar duk betulkan tudung..haaa...dah jelas kelihatan lengan gelap muka je putih...how?? so boy-boy diluar sane...berhati-hati dengan gegirl yg macam nie..hihhi~
Moralnye:- Jangan kutuk orang kalu rase diri xnak kena kutuk~ *aku la tuh...huhu..
2 comments:
iklan OLAY nampak...
hehehe..;)
Post a Comment