Pages

BerPiCnIc Di BaGAn Lalang...

Salam Alaik',

okeh..Hujung bulan 9 sy pergi berpicnic dengan En.baby di Bagan Lalang Sepang...area Sepang Gold Coast...tempat ni da semakin cantik da..2tahun lepas masa aku pegi dengan akak aku..baru nk membangun ckit..sayangnye kawasan Sepang Gold Coast tu tidak dibenarkan masuk..memang cantik kt ctu...kalu malam tempat die romantik2 je...memang sweet la nak amek gambar...huhu~
oowwh..gediknye saye ;)

ini utk bgambar jer..xdenye men bebtul...
Kami datang sini pun sebab nak celebrate Anniversary  yang Pertama..Alhamdulillah..Cinta pndang pertama..berjumpe dekat Menara Telekom...perkenalan yang singkat menjadikan hubungan ini berpanjangan..insyaAllah..kalu ade rezeki yang lebih..Kami akan cuba melangkah ke Stage yang keDua..Doa-doakn la yer...Yerla..mane ade orang nk bercinta setengah jalan kan...semua mengharapkan agar di panjangkan jodoh dan murah rezeki...amin...;)


merenung masa depan..hik3
En.Baby plak...
Owh..bru prasan...gaya gmbar yg same...hihi

Tulisan die santek..
Ni tulisan aku..Huduh! huhu~

Hasil yg cntik..;)
 kiteorang datang pn sekejap je..disebabkan ade kesilapan teknikal...(aku la punye puncanye...hihi)sampai dah lewat petang...lepak-lepak sekejap...berjalan di persisiran pantai...then Salin baju & Maghrib sekejap..Kami pun makan besar...hihi...

Siakap Sweet Sour, Sotong goreng tepung, Udang Cili Padi, Lala Sweet Sour pecah telur & Sayur campur.
Guess what..total amount kami makan berdua RM70++ aku xtau nak kata mahal ke murah..consider murah kot..sume lauk2 die fresh2 lagi..espcially udang...ngee~ aku budget2 dlm Rm100++ sebab rege timbang die cm mahal je..tp dah makan n kenyang..rase cm berbaloi lak..kena la mkn bdua..xkena brebut..hihihi...cuma aku kurang suke Lala die..rase muak letak telur..itu pun suggestion tukang kedai..hancus..lenkali..xmo ikut ckp die..huhu~

Lepas makan lepak2 jap tepi laut..then kami balik...memalam kt tepi laut xde pape..kalu pegi ramai-ramai best kot..leh BBQ sebab ramai yg bkhemah tepi laut sambil berBBQ...

lastly..gmbr kami..aku duk blakang je..nk cover bdn yg comel..hahaha~

4-eva

2 comments:

Imma Yusri said...

aku ketinggalan byk post ko.. uhuuu... heppy anniversary babe...

C'chanteque Manes said...

tq2..doakan kami cecpt kawen..follow ko..hehehe