Pages

Movie Review: Real Steel...

Salam Alaik',

hohoho...rasenye dah lame xbwat review pasal wayang...bukan xrajin tgk tp mls nk bwat review...bnyk gak cite dah aku layan...so latest sekali..aku pie tgk cite Real Steel...fuuuuhhh..wa ckp lu citer ni memang terbaek la...setanding dengan Transformers..for me..best lagi movie ni dari Transformers la...hoho..aku sudah berpaling tadah...hahaha...

erm..actually kalu citer Transformers tuh..mcm complicated ckit then citer die serius..senang ckp heavy story la..tp citer ni..citer die rileks2 jer...ko nak memahamkan pun xsakit kepala..walaupun die citer lawan2 tp xdela seganaz transformers..sebab tu aku suke cite nie.. paling best tuh...dengan slumber je dok bsorak dalam wayang...mcm tgk tb kt umah plak...hahaha...1st time aku buruk perangai tengok movie..hihihi..

Hugh Jackman memang ensem pkai spek cm nie...hik3


Budak nie sangat comel...die suke menari..aku tengok gaya die dah mcm Justin bieber dah...ade sorang lagi budak perempuan kecik..die just watak sampingan kuar masa awal citer..sangat cumel..hihihi~

Movie Review:
Mengisahkan tentang Charlie seorang bekas peninju yang suka pada games perlawanan robot. Sekali Ex-Gf die meninggal dunia dan meninggalkan seorang anak nama Maz tapi die cuma jage sekejap je sebab anak die akan duduk dengan Mak Sedaranya..Charlie ni jenis suke bertindak terburu n poyo ckit..budget bagus...semasa die duk menjaga anak die nie..dia pun beli robot baru..name Noisy Boy then die ni kerek n tamak..nk cpt bnyk duit tp akhirnya kalah..so xdapek pape...then die ngan ank die pie 1 gudang nk cari barang tuk buat robot..ntah cmne anak die tgelincir n tersangkut kt sebiji robot Atom...then die pun amek robot tu n jage..robot tu ade kelebihan iaitu die boleh follow ape yg orang buat. Then anak rintik bapak borek la..anak die ni pun minat pada perlawanan Robot..die suh charlie bawa Atom pegi berlawan, charlie anggap Atom ni robot bese yang xkuat..then games after games Atom menang.Maka ade perjanjian antara Charlie n Max..Charlie suh Max n Atom menari seblum perlawanan then Charlie akan ajar Atom bertinju...dah..selebihnyer..korg tgk la kt wayang...hihi..

Komen:
Cite memang best...bnyk lawak2..dan xleh blah tuh..siap ade siaran ESPN tuk perlawanan robot nie..hahaha...bukan cite cintan cintun sgt..memang best tuk ditonton la..aku ni pun bukan minat sangat cite robot2 nie...tp cite ni memang terbaek..xrugi beli tiket..cite pun lame 2jam..tp memang xterase la...dari awal sampai ending citer die sikit pn xbosan..ending die jugak menarik...unexpected la...rse cm nk pie tgk sekali lg jer...

antara-antara citer2 yang aku dah tengok:-
Al-Hijab [So-so la..best kalu pierer pandai cover kelemahan story ni]
Johnny English [So-so gak..tahap kebodohan spy yg melampau sangat.]
Hantu Bonceng [Boleh la nk release tension..sedap gelak2]
selebihnye aku tengok Youtube..hihi
Bini-biniku Gangster [Sweet..comel2 je tgk yana..hihi]
Karipap-karipap Cinta[Stupid love story...ade ke ppuan belajar kt Al-Azhar balik bertudung separuh siap then kata bapak waraq' tapi mak rambut blonde pkai tudung separuh siap..memang sampah cite macam ni..mujur xtgk wayang mbazir duit je]


No comments: