Pages

MeLamPiasKan KeMarahAn...

Salam Alaik',


hah..!! nak suruh ku ajar mengeja gaknye...tenterang la tulih kat situ..boleh die bg Sijil benti sekolah jeh...patut la nipis semacam jeh surat yang aku terima...Dalam SMS pn dah ku bilang..nak SIJIL-SIJIL AKEDEMIK...haih...boleh die hantar salinan I/C, Sijil Pelajaran dan yang berkaitan la...

alasan yang die berikan..." Dah..En.A@@@ kata Sijil-sijil tu masa interview jer...." haih..hangin je aku...ko nak dengan cakap orang tu ke ko nak dengar cakap aku...kalau ko xsure..ko call la aku...yang ko memandai ikut cakap dia pehal??? menambahkan hangin aku tuh...aku da suruh baca iklan Kerja Kosong tuh...

Sib orang..kalu makanan dah lame aku telan...ni sekarang benda pending lagi...Dah la kita susah payah nk tolong dia..die plak buat serembrono (Btul ke ejaan aku ni?) jeh...memang aku xde mood nk siapkan resume & cover letter die...sekarang ni nasib ko la...malas nk pk panjang..ape yang ko ade aku hantar..kalu ade rezeki ade..kalu xde...Lu pk la sendiri...!!!!



2 comments:

Imma Yusri said...

klu nak keje kena usaha... jgn nak arapkan org lain jer... ko tolong mane yg mampu jer... xyah lar sampai penin2... hehehe

C'chanteque Manes said...

huhu..orang xpernah apply keje...1st nk apply..mmg blur la..bnyk benda nk kena tunjuk ajar...huhu~