hokey..semalam kita bercerita tentang buah Plum..arini tentang browser internet...korang mesti tau kan ape tuh browser internet...kalu xtau..bek korang delete akaun FB tuh...tutup belog korang...hape gune korang reti men internet tp xtau browser tu ape..contoh2 browser yang korang selalu guna mcm Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Chrome dll lg...kalu Apple dorang guna Safari kan?? kat sini saje nak share kat korang information yang aku dpt dr email office. Ia mengenai Browser Speed Test. makna browser mane yang speed pengunaannya bagus. kire cam xde masalah crash or slow loading...
Sila Refer Content dibawah....
Overall Scores
Obviously, there's a lot more to browser choice than speed—variety of extensions, customizability, and so on—but when it comes to performance, here's how our favorite browsers. We gave each contender a point value for its placing in each of the above tests, then tallied up the totals and divided them by the total number of points each could have received.- Opera 11.51: 82%
- Firefox 7: 73%
- Internet Explorer 9: 47.5%
- Chrome 14: 43%
haaa..ape lagi jom bertukar kepada Opera...tp aku biase mgunakan firefox..senang nak digunakan..IE memang dah bkurun aku tggalkan sebab aku rase die slow...then aku start bjinak-jinak dengan Chrome...aku duk igtkan sebab Laptop aku yang problem..rupe2nye memang Chrome bermasalah..so after bye2 Chrome Welcome Opera...hehehe...
For More Info please klik HERE

No comments:
Post a Comment