Salam Alaik,
korang-korang...ade bace x tentang isu nie milo nie..(Klik Disini..sy mls nk copy paste...) dah..abes bace dh..ade orang kate..Milo tu diproses dengan CACING...nampak x aku tulih..C.A.C.I.N.G...!! huk..huk..huk..betulkah??? tp kalu org bace entri dlm blog yang aku link tuh...dorang kate xbetul...
tp kan..yang milo tuh kan...aku mcm mempercayai..sebab..aku nie hantu milo...kena lak aku keje tmpat baru nie...dorg mmg provide minuman...so breakfast mesti aku bwat milo kaw...huhuhu~ then aku pelik...kenape setiap kali aku bancuh Milo aku..mesti akan timbul minyak2 ckit diatas permukaan air tuh..nk kate aku cuci mug xbersih..xmungkin...tp milo tu aku tetap bedal la..minyak2 tu kn..kalu korg guna air yg btul2 panas mgelegak tuh..lagi senang nampk..siyes xtipu..maka dengan itu aku pon terjebak apabila dorang menyatakan dalam milo tuh ade cacing...huhuhu..sebb kalu ikut zaman aku blaja dlu pon..mmg tau kt badan cacing ade minyak..maka minyk2 yg dlam milo tu adelah..minyak dari badan cacing...
siyes beb..rase nk termuntah bila pk..kalu btul la rumors nie...kire dh bkilo2 la cacing dlm perut aku dan setakat nie memang aku dh xminum Milo dah..aku was-was..kalu hukum islam..kalu was2 xleh minum...jatuh hukum haram..tp cmner kalu benda tu memang halal tetapi disebabkan fitnah kita menghukum benda itu haram..cmne ek?? nk pie tanye ustaz Zaharuddin la...hik..nanti aku bgtau jawapan die blek..ngeee~
tentang sardin plak...memang aku dh lame xmakan sardin ayam brand..Aku layan sardin Pertima..memang best..then isi die bnyk..tu yg bagus tuh,..kalu sardin Ayam brand nie..memang sedap tp isi die 2 or 3 ketul..mane la ckup pastu rege mahal lak tuh...ade gak yang menyatakan dorang2 ni disabotaj oleh pihak2 tertentu..aku pon cm perasan gak..setiap kali aku cari info pasal Milo Cacing nie...kebanyakkan blog akan mempromote product HPA..aku xtau la itu hanya kebtulan atau hape kan..sebab..semua yg aku nyatakan kt cni..kesahihan dia masih kurang pasti...so pape pn terpulang pada korang la ek nk menilai semua nie..huhuhu~


2 comments:
aku pun dgr menda yg same.. cam sardin tu.. kawan aku siap muke 100% yakin yg sardin ayam brand ade katak... huhuh...
tapi bab milo ni aku x yakin sgt... cam fitnah jer... cam org tuduh kfc bkn2.... bg aku at least dlm halal JAKIM kan...
huhu..yg sardin tu aku dpt tau dr en.Baby..sejak tu mmg xmakan ayam brand dh..
erm.tulah..aku pn cm caye xcaye..tp dh tcaye skrg nie..nk minum milo pn aku rse geli..huk3..kesian aku...
Post a Comment