Pages

ChaPteR THrEE HunDrEd 56: NeW HoUSeMatE...

Salam Alaik',

Introduce u u'ols with my new member in da house...Faiz & Rejal..little cute Rabbit...hehehe...aku rase rumah aku dah bleh bukak ladang pternakan rabbit sudah...hahaha...dah ade 4 ekor rabbit dalam umah nie..Baby & Snow dah besar..Yang 2 ekor nie kecik lagi..comel sangat2...Baby & Snow dah comot...hehehe...name diberi sempena name tuan yang beri Arnab pada Housemate aku..Adeq..Rabbit ni kpunyaan Adeq..

ari pertama sampai..cuba satukan mereka berempat..tp Si Baby mengatal plak dgn Rejal..huhuhu~oppss..lupe nk bgtau..mereka ni sepasang...Snow plak cm xsuke..die cube gigit budak 2 ekor nie..adeh..maybe sebab dorang dh besar..so xleh nk geng ngan dak kecik..asyik nk membuli jeh...so skrg nie..nk kuarkn...kena asing..bergilir2..pas baby n snow kuar..bru turn yg kecik...kalu x kang kena buli...tp Si Rejal tu pn kuat membuli gak...kesian Faiz..truk kena gigit dgn Rejal..luka2 bdn..Dah la Faiz tu Cumel...dengki lak die..

Pagi td aku bleh ckp kt Rejal.."Kasi duduk 1 cage dgn Snow nk? pndai2 buli orang kn...cer tgk sape kena buli lak..." terkebil2 jer die..hehehe..tp dorg nie liar ckit...xsuke dpegang..x mcm baby n snow..senang ckit nk tangkap..sbb tuan lame dh biase bebaskn dorang..so dieorg kurang dipegang..Tp aku perasan Faiz agak manja ckit berbanding Rejal..Agaknye Rabbit jantan nie memang manja2 gaknyer...hihihi...

cer korang teka mane 1 faiz n rejal? sape yg dh tgk FB Tau la...huhuhu~


2 comments:

Imma Yusri said...

huda... ni anak baby & snow ker ko beli lain???

C'chanteque Manes said...

xla..haousemate aku dpt Arnab..ade kwn die beli..xlarat nk jage..kasi kiteorg..tp tlalu liar...xbrape suke aku..huhuhu