hurm...dah lame xmnulis kan..tengok kenkawan karib sume update blog...mule la jeles...so kena update blog gak...saje menyepikan diri...macam-macam hal berlaku kebelakangan nie...hadoi la...penat...sakit otak dibuatnyer...tidak la merungut...cuma sedih gak la..geram pon ade...tension toksah cakap la...
banyak betul dugaan bulan nie...hurm..lepas satu..satu masalah datang...masalah yang sedia ada xselesai timbul masalah baru lak...sabar nurulhuda...sabar..itu jelah yang mampu..haih...sebenarnye aku pon blur nk tulih ape dlm blog nie...hahaha..mereng seketika...itu mmg aku pasti la...Ya Allah..kuatkan aku...tabahkan hati hambamu ini...then xmo menangis dah..anggap la ape yang berlaku ade hikmah disebalik kejadian...InsyaAllah..mudah-mudahan...
3 comments:
Awat ni cik huda..tekanan perasaan ka? Sabaq na, n remember Ujian tu tanda Allah syg...:P
sabar huda.... tol lar cam syiqin cakap tu, ujian tanda Allah sayang kat kite.... pape pun kuatkan semangat... semo ni adalah tutorial utk ko sebelum menghadapi mase depan yang lebih mencabar
huhuhu..tension weh...korang kalu ade jumpe mane2 keje baru bgtau la...
desprate nk keje lain nie...huk3
Post a Comment