
Salam Alaik',
wooohh...aku rase bulan nie paling sikit kot aku update blog...hehehe...nk bwat cmne..keadaan xmerestui..ecewah..kikiki....
hurm..macam2 hal timbul bulan nie...dugaan-dugaan...xckup tabah aku nk hadapi semuanya...hope semuanya cepat2 la berakhir...macam2 perasaan ade...sedih..bengang..geram..sakit hati..happy...perfect..mcm masakan dh jadinyer..kena cukup asam garamnye kn...ngeee~ cmtulah hidup...dh nk masuk 26tahun nie rase mcm xde haluan....xde arah tuju...semuanya kabur jer...
td dapat interview keje...huhu..gaji not bad...aku rase aku xdpt kot..sbb die nk pkai orang cepat sgt..kalu bleh esok masuk keje..gilo weh....kalu esok aku msuk keje...maknenye aku kena benti notis 24 jam...wargghhh...gilo2...aku xmo mburukkn rekod aku sebagai pekerja..walaupn majikan aku sekarang ni duk memburukkan rekod mereka sendiri...kalu ikut hati nk je report kt Jabatan Buruh..baru padan muke dorang nie...mane x aku hangin..sebb dorang nie menganiaya orang...maksud aku pekerja...sampai sekarang aku n staff lain terseksa..huhu..done! xmo citer panjang...
tp terpaksa cerita pnjang gak...disebabkan Company nie la...hidup aku susah ckit skrg nie..sume benda yang dirancang xmjadi..huk3...sedey wo...rosak plan gua nk pegi Ipoh...nk beli cekelat cik imma...dh la rindu nk mkn cekelat die..pastu rindu kt en.baby..hik3..menyelit ckit...xde maknye nk rindu2...asek gado je...penat..huhu...
tp dalam mase yang same..kami sedang merancang...jeng..jeng..jeng..apekah?? hihihi...ntah kenape bnyk plak perancangan mamat nie..agak terkejut gak la..so layan jelah...padahal happy tahap gaban..hik..hik..hik...korang tunggu jelah...ade 2 3 plan skrg nie..huhu..bnyk la plak kan...tulah orang kate...didalam kesulitan tu pasti ade kesenangan..yang penting kena sabar menghadapi dugaannyer...huhuhu...
nanti akan ku ceritakan satu persatu fasa2nyer...tp korang jgn guess kitorg nk kawen yer...itu mmg jauh myimpang...tp kalu dh jodoh nk bwat cmne kn??kekeke...amin...mudah2an..wink~

2 comments:
huhuhu... sabo n relek yer huda...
nasib lar ko x jadi datang.. aku pun bkn main byk hal tiap2 weekend... huhuhu... anyway, apakah plan anda ngan en baby tu??? kawen ker??? awuuuu~~~~
lor..yeker...xpela...bkn rezeki aku nk jumpe ko lg kot..ade je halangannye skrg nie...huhu
hehehe...bkn ler..aku tulih dh bkn kawen...nk kate kawen gak..adeh~
Post a Comment