Pages

ChaPteR TwO HunDrEd 92: KaTuN KeJaM

Salam Alaik',

Katun kejam?? apekah??ngeh3...
korang pernah tengok cite katun Happy Tree Friends??
Katun nie memang xpernah disiarkan di TV Malaysia...kalu terkuar la...mau kena band System Televisyen tuh...ekceli katun xsesuai untuk kanak-kanak pon..sebab jalan cerita mesti berkaitan dengan kekejaman dan kematian...kekeke...

camne leh timbul cite katun kejam...bese la..bila dah marah kt seseorang tuh...rase nk bunuh or nk buat mcm dlm katun Happy Tree Friends nie...Aku paling menyampah perempuan budget diri bagus sangat..kalu muka cun xpeh gak...pakwe pn mcm Mat Bangla jer...sesuai la korang berdua nie...hohoho..enough2..xpasal2 blog aku nie kotor pasal kesah meke bdua nie...lantak korang la nk terlingkup ke terbalik ker...kn??

sambung blek cite Happy Tree Friends nie...memula aku layan cite time diploma...bdk2 laki kls aku bengong...time presentation pie bukak katun kejam nie...memula tgk takut..kejam sangat...dh lelame terlayan weh...sampai sekarang...borink2 jer..aku tgk la cite katun nie..tp aku tgk sensorg...ade ank buah ker...kt ofis aku xlayan sgt la..xbaek tuk kesehatan....huhu...

antara2 watak kegemaran aku...hihihi...






yang nie official website die: http://www.happytreefriends.com/

kalu rse nk tgk episod2 katun nie..leh masuk website die..pic lg clear dr tgk kt Youtube tuh...so layan la korang eh...



2 comments:

Imma Yusri said...

isk... siyes aku x suke katun ni... giler kejam

C'chanteque Manes said...

hahaha..but i loike u..=)