Mode: Sedey & Marah....
so...blog nie tempat luahan rase hati...hihi...sometimes xperlu nk luahkan..cukup dengan ape yg kite lakukan...sedikit sebanyak...meringan bebanan yang ditangung...beban ke bebal?haha..haih..sensitip bebal2 nie..kang ade orang kecik ati lak...haih...reti kecik ker?? tp die mane tau..hahaha...hanya orang tertentu saja memahami ayat aku nie...keh2...mendalam makna bebal nie...keke...
huh..sedey ker aku nie?? sempat lagi kutuk orang...ampun wahai penunggu gua...beta hanya ingin menghiburkan hati beta yang sedang gundah gulana ini...hokeh..sebab aku sedey...FB aku plak yang jd mangsa...ha...aku tukar name n profile pic..mane yg rse2 xpenting tuh..sume aku delete...ha..hambek ko...bukan ape..xsuke gak bila orang kate diri kita ni busy body...okeh...fine...ur fb u punye suke la..memerhatikan pun i xnk dh...i hate when people say i'm busybody gurl...so pasni memang aku xkan sebok lagi la...

ntah kenape bila orang kate mcm tuh..automatically aku trus terimbas kenangan lalu...huhu..aku nie memang suke menyebok dgn hal orang kot...so dat's why lelaki xsuke aku...huhuu...salah ke aku myebok hal dia??ntah la..mls nk pk..mls nk memahami...
tapi...kalu korang nk tgk kaki penyebok yg sebenar..meh cni nk tunjukkan...
ni ha..mak cik..sape2 yang ade FB aku kenal la perempuan nie...hohoho...geram jeh aku ngan perempuan ini..sebab minah ex-ofismate aku...xmalu nk mintaj duit club company lame kt aku...ade sebab aku xnak bayar...- aku bukan bwh company ko..aku company lain...dahulu..bila company aku bwat salah...sume ko tale kt kiteorg..then banding2kn company.siap ckp "aku bkn under company xx, aku company uu..time nk mintak" time duit club pandai lak kate aku bwah company ko...
- ko bukan jage duit club..bendahari xkecoh..ko plak lebey2...
- ko suke bwat publicity murahan kat FB aku...padahal..kalu aku citer hal sebenar..xde sebab aku perlu bayar duit club tuh...kerana aku dh berhenti dr company...biar pon aku hutang sbb sepanjang aku keje aku xbayar..aku tetap XNK BAYAR...!!!
- then..mase aku berhenti keje dlu..tiada sorang pon dalam company korang yang wish aku...especially big2 bos la...rakan sebaya semua okeh...ko siap suh aku berhati-hati masuk company baru...but now aku rase Boss aku skrg much better boss dahulu..walaupn die garang ckit..huhu...
- so...dh xde wish...jgn mimpi la nk ade farewell..so why i need to pay duit club tuh...stakat tuk kepentingan korang yg tinggal...sorry la...memang aku xkan bayar la...

5 comments:
bab bebal tu, sy sgt memahaminya... memang org yg berkenaan bebal..
ape kes ngan minah tu?? xkan dah tukar company, nak kena bayar duit club jugak??? pelik aku
hihihi...kan3..sy stuju gak..partner die tu pon bebal gak..xabes2 nk perli2 org...
hahah..ko pelik..aku yg mghadapi lg pelik..minah nie mmg over react ckit..then suke emo xtntu pasal...huhu..tseksa mak...huhu
partner ni lain... bebal tahap dewa sakti bongok... itu lah dia.. bile dua2 bebal bergabung mmg jadi manusia sial.. muahahaha... benci tol ngan makhluk asing 2 ekor tu.. campak ke matahari leh x??? hahaha
agaknyer minah tu rindu ko kot. nak start berbual xde topik, tu yg mintak duit... kekeke
hoho..tau xpe...same2 bongok..jgn die jer leh kutuk kite kt blog die..kite pn leh uat benda yg sme gakk...kekeke...hoho..molek la tuh..biar sme2 rentung...dosa pon bnyk dorg tuh...
adeh..kot yer rindu....jgn arr mntk duit..sensitip tau..duit gampang la kalu leh mntk cm tuh..mau die maki2nye kite blek..manusia2...huhu
owh..cenggitu citer nyer...
Post a Comment