Pages

ChaPteR TwO HunDrEd 88: HaPPy BeSdaY 2...

Salam alaik',

haih..xabes-abes lg entri besday nie yerk...hihihi...

ha..yg nie version kedua...so semalam Si Dia balik KL then kami berjumpe...dapat la sy melihat Chocolate pemberian saya kepadanya...Cumel sgt2..sume cute2 jer tgk...sempat la snap 2 3 keping gambar..hihihi...TQ Imma...

:: For Him::
then..tanpa di jangka...sy pon menerima surprise jugak...suke2...tq sesangat...really love it...Siap ko imma...berani ko buat pakatan dengan Alham tanpa memberitahu aku..cess...Si dia nie pon same..padahal die dh terlepas ckp dh time tuh..tp pndai die pusing cerita..tp xpe...it's really nice...smpai housemate pn kate.."sweetnyer..." ececece...kembang kuncup aku..hik3...


:: For Me::
si dia request sy untuk merasa asam pedas..huhuhu...haih..failed la plak..ayat pertama yg keluar dr mulut die..."ini asam pedas ker kari??" nak uat cmner..sy masak dlm gelap...lampu dapur rosak...so xperasan la merah asam pedasnye cmner...tp tharu la jugak..smpai habes die makan..kebulur la tuh..hahaha...ayat kejam aku gune...kekeke...



so another pic sekitar di KL Sentral last Nite...Orang sebuk nk balik Depavali..aku berdating plak..hihihi...

P/s: Happy Depavali untuk Penganut Hindu...terlupe...Hincik Abang sy nie pon pndai ckp india gak..."Sappedek..."hahahaha......

2 comments:

Imma Yusri said...

comeynyer mr kapten ko??? lentok2 lg... kui3.... sape makan cekelat tuh??? ko ker dia????

popcake tu camne??? any komen. mesti x bes kan.. huhuhuhu...

xbleh blah, korang berkelah mase besday... mr kapten nak test masakan ko lar ek???

C'chanteque Manes said...

hahaha...macih2..cekelat? die n his family...aku hanye tgk jer..aku makn pop cake jer...

pop cake aku dh buh komen kt fb ko..ikhlas dr hati yg suci dn murni...kekeke...

hihihi..ala.bab bkelah nie dh selalu sgt..kekdg aku uat spaghetti tuk die..cume bab nasi n lauk nie kekdg tuh aku spoil ckit...huhu