Huhu..sebelum cuti raye nie nk settlekn hutang ngan cik Imma nie ha...die bwat tag yg die dh kena..so die kenakn aku lak..sebenarnye xde mood nk bwat..maklum ler otak pk nak raye jer...hihihi...tp aku gak..kerna...cik imma nk bg cekelat kt aku..kan?? kan?? Kan??
soalan-soalannye ialah..........
1) Adakah anda rasa HOT?
Hot?? xs' HOT Cik Gedik la...die marbeles + Gojess!! hehe
2) Upload wallpaper PC/Laptop yang anda guna sekarang...?
Lor...Kena upload ker??lecehnyer..huhu...ok.sy cuba~~huhu
3) Cerita Pasal Gambar Ini...?
Erm, lame dh aku pkai..since aku start keje kt cni lg..hehe..sbbnye aku suke pic nie...hehe..dlu die wallpaper FS aku...aku rse die cute~~
4) Kali Terakhir Makan Pizza...?
erm,bln 4 or 5 kwot..ade kakak kt ofis blanje 1 ofis...huhu
5)Lagu Terakhir Anda Dengar...?
Doaku instrument by Hadad Alwi...membuatkn aku rse tenang...
6)Apa Yang Anda Buat Selain Menyelesaikan Tag Ini...?
aku tgk Fb..tgk blog Cik Gedik...satu keja ofis pon xsentuh lg nie...huhu~~
7) Selain Nama Sendiri, Anda Dipanggil Nama Apa...?
C'chanteque Maness...Yuyu(Nie name paling gediks aku miliki...huhu..mcm ikan puyu pn ade)
8) Tag Lagi 5 Orang Siapa Yer Nak Tag Nie...?
Adoiyaa... Paling x suke pilih orang ini... Nanti kena marah... hohoho...
- Cik Gedik
- K.Ta
- Cik Anna
- Pn.Harmida
- Anis da cute
- (xde org ke 6 la...)
9) Siapa Orang No.1 Pada Anda...???
Bdak nie??? hehe..BFF sy...sme cm die cakap..xpenah jumpe..tp skali bergossip pergh!! xtau cheq nak kate la...Mampu mengegarkn dunia...
10. Katakan Sesuatu Pada Orang No.5...
Anis..K.Uda ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin.
11. No.3 Ada Hubungan Dengan Sape...???
She my Old Schoolmate..Teman bgosip pon yer gak nie...ngee~~
12. Bagaimana Pulak Dengan No.2...???
Owh.yg nie..My AhLong...hehe~~ time sesak2 tuh die la banker n BFF...hehe
13. Kata² Cinta Dengan Orang No.4...???
Saya Sayang Kamu~~hik3
14. Berikan Perkara Yang Anda Tau Tentang Orang Yang Tag Anda....
Cik Gedik nie...seorang yang ramah, cepat mesra, mudah disenangi, Otak gila2 cm aku gak...tapi...sekali die bwat amukkan Cik Gedik...terkedu gak la...ilang dah kegedikan die...huhu~~
lagi ape ek aku tau..ha..die single..hehe..sape2 bkenan leh ler masuk meminang...Tentang amukkan die tuh...ala..marah kejap jeh...tp hati baik..korang jgn riso..hehehe
ha..settle dh tag nie...bkn ssh pon..aku jer yg mls...hehehe...Imma...kalo ko dpt award..share kt aku gak eyh..hehehe~~

2 comments:
aku pun ko nak tag balik... hahaha...
cik yuyu, nanti aku nak wat award... baru leh promote blog... kui3... ko tgu lar... kekekekeke
hahaha..sorry la..aku clap bace la td..
uish..jgn arr pggil name tuh..geli den..hihi...
ha..bwat la..bagus2..then bg jer tau..jgn suh uat task..kalu kena uat task..kena bg double cekelat kt aku..keke~~
Post a Comment