huk3..pagi lagi aku dh syahdu arini..sebb bace blog BFF aku...Kesian plak die...disebabkan aku dh resign dr company nie...die pon cm dh xde mood dh nak keje...apatah lagi dengan krisis dalamannyer..hai la..nk buat mcmmane..bukan kami mrungut kerja di Company nie malah bsyukur jugak la..kerana Company yg sedia ade nie memberi peluang dan pengalaman berkerja..cuma adela faktor-faktor tertentu membuatkan kami rase sudah sampai masanya kami mencari pengalaman yang lain plak...dan kepada pihak-pihak tertentu berilah support kepada kami...
Nie BFF aku..Rozita Abdullah...hehe..comel je kan orangnye...Tp usia nk masuk 30-an dah..hehe..kekadang tuh xrase die mcm kakak pon...mmg lebih pada kawan la..but i respect her as seorang Kakak..mungkin dsebabkan faktor usianyer...actually..dengan dia nie bnyak sharing masalah kerja..Personal tuh biase2 jeh...xdela nak mendalami sangat hanya bercerita mane yang penting jeh...tp sepanjang kami bersama..susah payah memang kami lalui bersama..die sakit..aku pun rase sakit..die sedih aku pon rse sedih...but she's more supportive than me...kekadang aku rase xbanyak pon aku tolong die..tp dia..memang slalu bantu aku...huhu~ no wonder kalu kami saling terasa bila akan bjauhan xlama lagi...aku cuma harap dia xkan balik kampung jer...at least kami still bleh spending time together...K.Ta nie same macam Harmida..BFF UiTM aku..bnyk benda kami share..tentang student life, kerja dan macam2 lg la...p/s: K.Ta thanks banyak2 sebab tolong huda~ xtau la camne nak balas jasa baik k.ta..Hanya Allah jer yang tau camne Huda rase just for u...Sorry for everything..kalau ade tsalah silap...{huwaa~~ cdey la plak aku nie...}
then....
nie ade sorang lagi BFF...hihi, yang nie aku pon xtau la camne kami leh berbaik sampai tahap camnie..tp aku sure blog nie la banyak jadi penghubung kami...aku rase die sama mcm Aliya..BFF aku kt kampung tuh...Aku banyak sharing personal life with her...banyak benda yang aku share same macam Aliya...banyak gak dia guide aku..especially time aku sedey...something bout me..aku jarang nk sharing dgn orang kesedihan aku sendri..kebanyakannya aku luah kat Blog nie atau dengan orang2 tertentu jer...Hope xde sape yang kecik hati disini..bukan ape..aku agree dengan k.Ta bila share something dengan orang..jangan kita share the whole life kita pada sesorang...kena share dengan 2 3 orang..supaya ianya tidak membebankan si pendengar..
satu jer perkara aku xbwat lg dgn die...Bjumpe...haha~ blom bkesempatan lagi kami nie nak bertemu live on air...keke...xpe..insyaAllah..mengikut perancangan yang sedia ada tahun hadapan..tahun nie masing2 dah full book..ade jeh program yang menghalang...huhu~~
p/s: thanks sebab sudi dengar luahan hati aku yang kekadang tuh aku pon mengong gak...bila time meroyan tuh sampai la..hehe~ Ko 2nd person yang terbaik yang aku pernah jumpa selepas BFF aku Aliya...setanding la korang...{Imma..sorry la aku curik gambo ko..hehe)
and lastly...
Wah..yang nie memang special kes...gambar dia aku xleh nak tunjuk la...secara tiba-tiba jeh nie..hehe...then memang xsangka la dapat berkawan dengan die..bangga gak la...sebab die minat bace belog aku..senang kata die nie silent readers for my blog...padahal blog aku nie lebih kepada meraban & merapu aku sendiri jer..Terima kasih la kepada kamu...semoga kita berpeluang berjumpa mcam aku rase nak jumpa Imma...huhu~~ korang nie memang TerBaek punya BEST Friends Forever....bukan mudah kita nak cari kawan time kita susah & senang..adenye bkwan time die susah jeh..bila dh senang tinggalkan jer kawan die...then ade plak..bila kawan tuh ssh..die hilang mcm tuh jeh...huhu~ aku la yang berperangai macam tuh tu..sampai sekarang aku menyesali...bak kata orang terlajak perahu bleh di undur...terlajak kata badan binasa...
p/s: ha..kamu tahu sapa diri kamu..hari-hari kita bsua di alam siber nie...thanks a lot tau.
Hope kita semua akan berkawan dari dunia hingga Akhirat..InsyaAllah..mudah2an...

4 comments:
Aduhhh muke aku di sini... terharu beb... huk3
hihi...alang2 dh terharu tuh jgn lupe la bg aku kueh raye...penat uat promo nie...
hohoho.... cam x ikhlas jer... kekeke... kuih raye pun nak kena pos ker??? nanti2 aku x pos kuih raye, aku pos cekelat... tgu sayangku...
hehe..ikhlas tau...saje gurau2..
tp lau dpt tol2 pon aku sape gak...
rezeki jgn ditolak...hehehe=P
Post a Comment