Pages

ChaPteR TwO HunDrEd 56: SelAmAt HaRi RaYe!!!

Salam Alaik,


huawaa...tinggal 2 hari lagi before kita nak menyambut hari Lebaran...td bukak blog Imma..die pon da start wish..so now turn aku plak...hihihi..dengan ini...

Saya Nurulhuda Binti Rakal @ Zakaria ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin kepada Semua yang mengenali diri ini...especially Cik Gedik, K.Ta..dan Rakan-rakan Blogger yang berkunjung secara sengaja dan Xsengaja...Kepada Silent2 Readers yang mengenali diri ini..Mintak ampun dan maaf kalau ade terkata atau terkutuk sesiapa saje dalam blog nie...huhu..sorry yer..kekadang tu semua tu di luar kawalan saya..dah marah sangat...maaf yer...So harap taun nie 0-0 la yerk...

Tuk yang tersayang Mak & Adik-bradik...Mohon ampun dan maaf untuk selama bersama nie..huk3...Jangan lupe nk duit rayer...hiikhik...


No comments: