YEaH!!!
Merdeka!!! Merdeka!!! Merdeka!!!
TO MALAYSIAN... HaPPy MERDEKA DAY yang ke 53...
Semoga Malaysia akan terus Aman dan Damai
(aku rse agk kucar-kacir gak skrg ni)
Merdeka!!! Merdeka!!! Merdeka!!!
TO MALAYSIAN... HaPPy MERDEKA DAY yang ke 53...
Semoga Malaysia akan terus Aman dan Damai
(aku rse agk kucar-kacir gak skrg ni)
honestly..aku kurang menyukai trademark2 Malaysia yang ade sekarang nie...kerana Trademark itu hanya pada nama..lansung tidak dipraktikkan...cuma aku harap pemimpin yang ade memerintah sebaik2nya... nak mengharapkn rakyat Malaysia semua bersatu padu itu memerlukan kerjasama yg kuat dari semua pihak..



No comments:
Post a Comment