Pages

ChaPteR TwO HunDrEd 37: RM48 000++

Salam Alaik',

Saya Nak RM 48 k SEKARANG!!!!

Sebab

saya nak
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::


MYVI LE RED DAZZLING
(Klik disini tuk Laman Sensawang)

tersangat la santek ini kereta...sekali pandang di atas jalanan terus ku terjatuh cinta.huhu..lepas ternampak tuh terus la ku survey mengenai kereta idamanku ini...now..confirm la kereta ini merupakan Target to achieve aku sekarang nie la..sudah mula berkuat kuasa mulai saat nie..memang hidup kena berjimat cermat la...tapi xdela aku nak kumpul rm48k..maybe separuh daripada itu...buat duit muka dlu..hihihi~~
:: Rege Die ::

:: Interior yg cantik ::


:: Pandangan Sisi ::



Things to do for target to achieve:
  • New Job (Expecting salary RM2500)*ade ke org nk hire aku nie..hehe
  • Maximize my saving * selama nie xpernah nk saving pn.hu3
  • Hidupkan lesen yg dah Expired tuh..*yea!! yea!! no more P after dis.
  • Rajin-rajin la belajar bawa kereta* huk3 sy masih kurang mahir lg.
  • GOOD LUCK Nurulhuda.
P/s: Habibi baik kamu beli kete nie dr Saga..hik3

2 comments:

Imma Yusri said...

hahaha... siap suh ur habb beli kete ni... x sesuai tuh... xkan laki ko pakai kaler pink kot??? ohhoooo....

tp tunggu lar myvi baru nanti... design baru org kate cun

C'chanteque Manes said...

hehe..aku rse mmg die xmo pon..jambu arr die kalu pakai kete pink..saje dengki die jeh...
tp kalo die beli bg kt aku..okeh jgk..keh3..

erk..ade baru lg eyh..wah.kne bhenti mgharap kejap la nie..hihi~