Pages

ChaPteR TwO HunDrEd 36: I'm ProUd To Be WoMeN

Salam Alaik',

Wahai kaum Hawa & Adam...hayatilah Ceramah ini...



Ustaz nie memang kelakar la..sepuluh kali tengok pun tetap aku gelak...ur da bes la ustaz..hihi~~
ape yang disampaikan memang related jer dengan kehidupan kita.so kawan-kawan..renung2 kan dan selamat beramal...

4 syarat untuk wanita masuk syurga:
  1. solat
  2. puasa
  3. jaga faraj
  4. Jaga suami...
Moralnya: Hargailah wanita yang setia disisi anda.

Kami xmemandang pada harta dan rupa.Cukup hanya kami dihargai, disayangi dan dicintai seikhlas hati. Juga jangan disakiti hati kami...jangan menduakan diri kami...

p/s: Untuk kamu jugak Habibi Qalbi...Miss u(^_^)v & Izhatul Imma...

6 comments:

Imma Yusri said...

ustaz kazim tu mmg best... aku jer malas nak mengikuti jelajah ceramah dia... hehehe... org manjoi gak ni... kekeke...

adoiyaaa ucapan ko mmg syahdu... "Kami xmemandang pada harta dan rupa.Cukup hanya kami dihargai, disayangi dan dicintai seikhlas hati. Juga jangan disakiti hati kami...jangan menduakan diri kami..."

cam anna althafunnisa jer nih....

C'chanteque Manes said...

lor..skampung ngupenye...ate..nape teman xpegi...sronok benar la dgr Ustaz nie punye ceramah...
(agak2 mike leh jd org perak x??)
hehehe~~

Ahah...peringtan uat kaum adam..jgn asek nk mpermainkn perasaan owg jeh..hu3..

hik3..berangan jelah..idola aku tuh kn..realitynyer..blom mampu lg aku bleh mjd sbaik Anna~~hu3

Imma Yusri said...

ko nak jd org perak...??? meh lar... teman pun bkn pandai mane nak ckp perak... bedal aje lar... kekeke...

anna tu 1 jer yg aku x suke dlm cite tu... ko dah bace abes ker novel dia???

C'chanteque Manes said...

hik3..bwat pneman kamu la yer..kalu teman nie jd org perak??

he3..xpernah nak abes pun..tp bila aku tengok movie..aku pn xbrape suke die...ade gediks ckit part akhir tuh..pastu..die cpt mlatah ms die dpt tau husband die ade hiv..hu3

Imma Yusri said...

ngeh3... silakan... silakan.. moh lar ke perak... hehehe

tau xper, anna tu agak menggedik.. aku x tgk movie lg.. tkat bace novel... dia cpt melatah and terlalu sangap lar plak.. x patut wat watak anna camtu.. tu yg aku x puas ati ng cita nih

C'chanteque Manes said...

haha..mmg sme sbijik dlm movie die lar...ptt kwn aku kate cite die nie xlari dr novel...

cm ayat2 cinta tuh dorg kate..lari dr novel ckit...

aku suke watak islamic die jer..hihi..sifat gelojoh die tuh..xmo la~~hihi