anda sesorang kaki blogger?? dan suke merayap2 di Blog2 orang lain??Na~~ ini suggestion tuk anda...Blog List Ben Ashaari...Mamat nie antara belog yg aku follow lar..tp aku jarang uat komen or pape..just bace jer blog die banyak info2 menarik untuk orang yang nak mengelamerkn belog die..hehe...
Hencek Ben nie..selalu senaraikan belog2 orang...so kat ctu boleh la pilih mane2 belog yang kite suke nak jenguk n bace...aku layan jugak..selain Mat Gebu, Nie sorg lagi orang yang aku Inspired...huhu~~
So Hencek Ben..saya nak join belog Kategori PERIBABI. dah terlewat join nie adakah saya masih mempunyai tempat????huhu~~
P/s: Sape-sape nk join jugak korg klik jer kt Banner or Title tuh.Okeh! Tq~~

2 comments:
aku pun layan2 kucing blog ini... hohohoh
owh.layan jgk yer...
Post a Comment