Review of the Story:
Mengisahkan sambungan dari siri Twilight kedua..tapi yang nie lebih tragis apabila berlaku cinta 3 segi di sini.huhu...Dimana, Bella turut menyayangi Jacob walaupun dalam masa yang sama die menyintai Edward. Then berlaku sedikit pertempuran di antara Puak Cullen dengan Victoria. Victoria masih mahu membalas dendam di atas kematian Kekasihnya James...
Comment:
huhu...aku suke Edward yang cool tuh..Still bleh terima Bella walaupun Bella menyukai Jacob...n xsuke Jacob sebab die kaco daun...biar jelah Bella dengan Edward tuh..Filem nie more to kisah percintaan dorang daripada pertempuran nak menyelamatkan Bella. Dalam banyak2 scene aku suke scene apabila Bella bersama Edward dalam bunga Lavender tuh.Sangat Romantik~~then satu time Edward melamar Bella dengan Cincin..perrgghh..sweet giler.... dan suke perangai Edward yang penyabar untuk memiliki hati kekasihnya itu...
Cair ooo tgk si Edward nie..aku memang kurang suke percintaan tiga nie...Tp betul kate Edward, Bella nie die bwat something tuk menjaga semua perasaan orang disekeliling die..hingga sanggup mengorbankan perasaan die sendri..Tentang cinta die pada Jacob..rsenye die xcinta pun..die confius..Haih..kalu aku jd Bella, xconfius dah..comfirm aku pilih Edward jer..Terasa disayangi dan dilindungi..walaupun die xmampu nak tolong Bella mase Bella kesejukkan tuh..huhu~~
Abes dah ketiga-tiga siri Twilight, tinggal satu Siri lagi..huhu..kalu tgk review2 yang akan datang Bella comfirm kawen ngan Edward n die Pregnant..Can't wait tuk episod terakhir plak..erm...pasni nak layan Movie ape plak ek??
:: Nie la scene yang aku suke tuh ::hikhikhik!
P/s: To HIM...A bunch of Thanks kerana Menemani menonton twilight semalam.(^_^)v


No comments:
Post a Comment