
YEEEAAAHAAAA!!!
Happy giler arini...
hehehehe..
reason??
Team pilihan World Cup 2010 aku Menang...
Happy giler arini...
hehehehe..
reason??
Team pilihan World Cup 2010 aku Menang...
erm,Tahniah bwat Pasukan Spain yang telah menjuarai World Cup 2010 untuk julung kalinya. Team Holland xkurang hebat gak...kalu x, xkan la depa bleh main sampai 2nd Extra Time..huhu..Malangnye nasib xmenyebelahi mereka pada pagi td..Banyak gak percubaan merbahaya Robben berjaya dihalang.huhu..kalu x..comfirm Holland yang menang pagi td then aku sure frust...
tapi aku kagum dengan pemain Holland nie Arjen Robben..huiii~~ dasyat arr die...Tangkas n cekap giler..tetau jer da dekat dengan Gol...huhu..cuma like i said before..bukan luck team dorang tuk menang..huhu..xpe2..cuba lagi 4tahun akan datang..cam cian gak kat die nie..dengar citer World Cup akan datang xmen dah..huhu~~ Patut la Frust semacam...bayangkn tengah tersengut-sengut tuh..bile tgk Robben men jer..celik biji mata aku..husshh...~~
xsangka..betul plak si Kurita Paul nie meramal...tuk si Paul, kite kena ade side thinking...itu menunjukkan kebesaran Allah Taala, dimana seekor binatang boleh menjangka sesuatu..itu pandangan aku la..dan seelok-eloknye hal ini xperlu dperbesarkan kerana takut lepas nie orang duk percaya kt Paul tu jer plak...Skrg pun da ckup Glamer dah si Paul nie..huhu
Thanks to Iniesta kerana berjaya menjaringkan gol pada minit 116...pergh, aku pk2 dah off side dah mase nie...sbab pemain Holland beriye duk mempertikaikan jaring Iniesta nie..tp memang Rezeki dorang la tuk menang WorldCup malam nie...Pemain2 Spain memang Tiptop la...bukan setakat muka jer Hansem..skill pun ade..hik3...Mcm..Cesc Fabregas, Xavi, Puyol n xlupa juga iker Casillas..wah..igt jugak aku pemain2 dorang nie...
tapi aku kagum dengan pemain Holland nie Arjen Robben..huiii~~ dasyat arr die...Tangkas n cekap giler..tetau jer da dekat dengan Gol...huhu..cuma like i said before..bukan luck team dorang tuk menang..huhu..xpe2..cuba lagi 4tahun akan datang..cam cian gak kat die nie..dengar citer World Cup akan datang xmen dah..huhu~~ Patut la Frust semacam...bayangkn tengah tersengut-sengut tuh..bile tgk Robben men jer..celik biji mata aku..husshh...~~
xsangka..betul plak si Kurita Paul nie meramal...tuk si Paul, kite kena ade side thinking...itu menunjukkan kebesaran Allah Taala, dimana seekor binatang boleh menjangka sesuatu..itu pandangan aku la..dan seelok-eloknye hal ini xperlu dperbesarkan kerana takut lepas nie orang duk percaya kt Paul tu jer plak...Skrg pun da ckup Glamer dah si Paul nie..huhuok..Nie award2 yang telah diberi:
Final Tournament Standings:
Winner: Spain
Runner-Up: Netherland
3rd Place: Germany
4th place: Uruguay
Adidas Golden Boot:
Thomas Muller
(Germany)
Budget David Villa xdpt..xde rezki die..huhu
Adidas Golden Ball:
Diego Forlan
(Uruguay)
Adidas Golden Hand:
Iker Casillas
(Spain)
Best Young Player Award:
Thomas Muller
(Germany)
FIFA Fair Play Award:
Spain
(yeye orr jer..walaupun aku sokong dorang nie tp aku rase ade gak dorang main ngelat)
Last Man of The Match
Andres Iniesta
(Spain)
=Die dapat pun mybe sebb berjaya menjaringkn Gol kemenangan bwat spain..huhu.
Winner: Spain
Runner-Up: Netherland
3rd Place: Germany
4th place: Uruguay
Adidas Golden Boot:
Thomas Muller
(Germany)
Budget David Villa xdpt..xde rezki die..huhu
Adidas Golden Ball:
Diego Forlan
(Uruguay)
Adidas Golden Hand:
Iker Casillas
(Spain)
Best Young Player Award:
Thomas Muller
(Germany)
FIFA Fair Play Award:
Spain
(yeye orr jer..walaupun aku sokong dorang nie tp aku rase ade gak dorang main ngelat)
Last Man of The Match
Andres Iniesta
(Spain)
=Die dapat pun mybe sebb berjaya menjaringkn Gol kemenangan bwat spain..huhu.
So dengan ade keputusan-keputusan ini maka berakhir la World Cup 2010 ini..huhu..Yang kalah xpe..adat pertandingan ade kalah n menang..Cuba lagi 4tahun akan datang...Xpayah nak mempertikaikan segalanya..hehehe....So kite tunggu plak 4tahun yang akan datang di Brazil...wow~~ Brazil tuan rumah plak pasni..Sure depa pulun abeh pasnie..huhu~~
akhir kata, trima lagu Waka waka singing by Shakira:
akhir kata, trima lagu Waka waka singing by Shakira:
P/s: Semua Keputusan di Petik dari Laman Sesawang FIFA.Com


2 comments:
bole tahan gak ko ni... antu bola... aku bace jer lar posting ko... tp x tau pape... hohohoho
hehehe...World cup jer aku layan..
Kalu Euro League aku layan gak baru btul aku nie antu bola...stakat nie xckup antu lg..hehe
Post a Comment