
Nie aktiviti 2 minggu yang lalu..entri 2 in i la..Introducing new housemate n berjalan-jalan di I-CiTy...Waa~~Tersangat la canteq ini tempat..Sweet n romantik place la..sesape yang kaki bergambo..suke posing2 maut or gedik2 tuh..tempat nie adelah yang terbaek..sesuai jugak pada sesape yg baru beli Camera DSLR yg baru..nie la tmpt korg nk try shoot pic canteq2..siyes..kiteorg nie mcm org Jakun la datang cnie..kekeke...xabes.."Wa~~" jer hehe..
Ini la crite malam Jumaat yang lalu..Housemate baru ajak kuar makan same2..Hampir sebulan duk ngan dorang nie..Ok la..Maybe masing-masing da keje..so xbnyak ragam..masing2 banyak buat hal sendri jew..Best..Then 1 bilik sorang..more privacy then b4 dis..Suke bangat...Umah siap Ade Astro tuh..So memang la xborink kalu duk tperap dalam umah..ngee~~
Dalam umah nie ade 3 orang jer..Fiza, Syida a.k.a Adeq n Aku..Aku budak baru la..senang nak masuk dengan dorang nie..then bukan jenis berkira...everything share dalam umah tuh..best gtu..xdela sakit hati..kalu orang amek barang kite..same2 pakai..same2 beli..bagus kan..Idea nak pie Icity nie si Fiza la..die yang penah..aku nie..slalu lalu jew dpn i-City..xpenah jejak kaki..huuhu.. 1st time la pie...huhu~
Malangye xbanyak Pic yang kami amek..Sbb kebetulan plak aku guna HP lame aku yg xde camera n Fiza sorg jer yang ade Hp Camera..adela 1 2 pic jer...huhu..so nnt rse nk pie lagi..aritu pie kejap jew..sebab ari nak ujan...Takut gak..xkan nk berteduh bwah pokok lampu...silap2 sendri kena panah petir..huhu..so amek pic 2 3 then masuk kete trus ujan lebat...hahaha..sape yg lambat msuk kete tuh...confirm lencun..keke...



2 comments:
ko pindah umah upenyer...
hehe..yer..best duk umah baru..
no more ceplos..ngee~~
Post a Comment