Pages

ChaPteR TwO HunDrEd 22: AyAT-AyAT CiNTa...

Salam Alaik',


huhu~~ Tiba-tiba rase nak tengok cite nie..dulu ade save movie die dlm laptop...lepas laptop di Format...Ilang da sume..huhu...kalu dlu..memang xpernah jemu tengok citer nie...sedey la...skrg nie nak kena download dlu baru leh tgk...huhu.

semalam mintak bahar pinjamkn kat kedai CD..xtau la ade ker x..kalu ade mmg best la...hihi..Ape yang best dalam citer nie??hehehe...Aku suke watak-watak dalam citer nie...walaupun ade gak scene2 yang xlogiknye xkesah la sebab da suke..hihi...

watak Aisha paling best la..Seorang wanita yang penyabar nak selamat maruah suami dia...huhu~~ kecekalan hati seorang wanita...walaupun die ade perasaan curiga tp die masih pandai mengawal keadaan..kagum la..in realitynye xramai wanita mcm nie..aku pn bukan la seorang yang penyabar..huhu~~

kat bawah nie..adelah lagu yang aku suke dalam citew nie...=)


p/s: Sekarang nie layan Novel Stanza Cinta..Best.....

3 comments:

Imma Yusri said...

nasib aku x bape kenan ng citee nih... huhuhu

C'chanteque Manes said...

hehe~~ ini la crite kgemaran aku..bleh dkatakn hampir stiap mggu msti nk tgk blek cite nie..huhu..
sah2 aku nie minah jiwang..huhu

Imma Yusri said...

adoiyaa... aku bkn per, x suke aksi cemolot dlm cite ni... apsal lar buh... sbb babak tu jer, spoil semo... hadoiyaa...

yg lain, mmg best cite nih....