
and the award goes to....................
hik..hik..bwat pertama kalinyer saye mnerima Award Blogger...sebelom nie asyik tgk belog orang dapat award jer...Now belog sendiri plak...tharu rasenyer...huk3..oleh itu sy ingin membuat ucapan sedikit sebelum menjawab segala persoalan yang diajukan...
Sy ingin mengucapkan ribuan trima kasih kepada Cik Myra kiter kerana memberi Award nie...hik3..sy suke bangat..
then
xlupe bwat Mak and Family..
trima kasih menyokong sy..(Nie mmg poyo dh..)
and xlupa bwat kenkawan serta fan(hah! ade fan kew??) yang meminat..
hik3
thanx for support me dlm menulis belog merapu nie..
bab perasan masan nie serah la kt aku...
sememangnye aku terer..
kekeke...
1. Apa nama blog kamu dan kenapa letak nama itu?then
xlupe bwat Mak and Family..
trima kasih menyokong sy..(Nie mmg poyo dh..)
and xlupa bwat kenkawan serta fan(hah! ade fan kew??) yang meminat..
hik3
thanx for support me dlm menulis belog merapu nie..
bab perasan masan nie serah la kt aku...
sememangnye aku terer..
kekeke...
D'Jejari C'Chanteque...sebab yang menulis dalam belog nie adelah C'chanteque Maness.hehe~~ C'chanteque nie dr perkataan Si Cantik Manis...tp aku olah sendiri..then pastu kekawan degree suke panggil aku C'chanteque yg xbrape nk cantik nie..lelama kekal la name nie kt aku..ngee~~
2. Jelaskan kenapa, bagaimana anda boleh dapat idea nak letak URL blog anda?
Urlnye bersempena nickname aku...18 tu bkn prasan age 18 yer..18 tuh adelah tarikh lahir sy..sebb tulah jd chanteque18.blogspot.com...
3. Bila blog anda mula beroperasi?
15 october 2008...tu 1st entri kt cnie...
4. siapa follower pertama anda?
Rasenyer diri sendiri...hehe
5.Ucapan anda kepada si pemberi award
Terima Kasih Myra dr The Merah Jambu kerana memberi Award nie...
trima kasih daun keladi lenkali kasi lg..hik3...
6. Tag 9 orang yang anda rasa patut dapat award istimewa ini
mak aih..banyaknyer...ok..1st aku bg kt follower yg ke 20....
1.Selipar Putus
2. Cik Gedik
3. Pn. Mimiey
4. Mizz Rozieta
5. K. As
6.Anis
7. LaiLi
8.Sha
9.Kepada sesiapa yg sedang membaca belog ini.

4 comments:
hiks3.. maceh cik chanteque manis~
jasamu dikOnang..hOhO~
hihihi...ur welcome dear...
(^_^)v
huda, klu kena tag aku kena angkut award n soklan2 tu skali ker??? huhuhu
hehehe..
bleh jer..lgpn aku da tau asal usul belog 3g..
amek la award nie..rse sme cute ngan ko..hehe
Post a Comment