Pages

ChaPteR HunDrEd 95: SuSHi KiNG

Salam Alaik'

waa~~ lamenye xmnulis belog nie...sian kamu..terbiar seketika..huhu..Setiap hari adalah hari yang begitu sibuk sekali..sebab tulah nak menaip pun xde mase dah..kerja ofis melambak2 sekarang nie..dan xlame lagi projek baru nak start...hurm.lagi la busy..huhu~~

so weekend hari pegi rumah my sis..layan anak buah..semua rindu ngan mak ucu dia..Haderah xabes2 duk nak berpeluk...nak balik tuh siap cakap lagi..jangan la balik..nanti ucu xdatang lagi..alahai...sayu plak hati..apakan daya..keadaan x mengizinkan nak selalu pergi rumah dorang nie..sekarang nie counting the day jer nie...hehe..berdebar-debar n xsabar plak rasenye..hehe..apa dia?? adelah..biarkan surprise dulu...

okey..ari ahadnye..ktorang keluar pie MidValley..merayap2 kat situ..then my sis blanje makan kat Sushi King...huhu..terseksa jiwa i...masa Abg ipar ajak masuk situ...dah muka cuak dah..huhu~~ aku bukan xmakan lansung..bleh makan tapi bukan semua jenis sushi la..ade 1 dua jer yang makan..huhu...senang cakap bukan taste aku la benda nie..huhu...
yang xleh blah tuh abg ipar aku bleh kate "ala~~kalu leh makan makanan korea xkan makanan jepun xleh makan kot" huhuhu~~ uih.die xtau ker berbeza betul makanan korea dengan jepun nie..sedap lagi makan korea dari jepun tuh...


:: Teruja jer tgk Sushi nie berjalan-jalan...tetapi bukan la santapan nuraniku..huhu::

:: Nie name die Bento ape kebenda ntah ::
xbest pun..lansung xpedas..

so...nak xnk kena la msuk dan makan jugak...ngee~~ kejamnye aku rase..nasib baik xmakan sushi semata-mata..adela makan lain..so aku pilih nasi beserta goreng2 makanan laut..tp aku rse sedap akak aku punye nasi plak..ikan salmon..maaf la yer..aku x igt name2 makanan dorang nie..hehe...anak-anak buah aku plak makan mee...dorang xmakan pun sushi tuh..cuma suka layan kacang peas jer dengan kicap kat ctu..tp xleh tahan Haderah terer tuh pakai Chop Stick..Mak Ucu dia pun terkial-kial nak guna..hehe...lupa lak nak tangkap pic die..xkurang hebat adik die...hehe..bese la..mane leh ngalah..akak bleh bwat adik pun sure blh..hehe. so aku tunjukkan la ckit pic kt Sushi King nie...

oleh kerana aku xkenyang makan..sampai jer kat umah sewa aku ajak k.Ta kuar makan..haha...Ape?? aku kuat makan??hehe..memang pun...Kena plak kebetulan kedai Siam faveret kitorang tuh bukak..ape lagi...makan Maggi Celup Pantai Dalam la malam tuh..then ade plak Tukang Perabih kan malam tuh...kire oKey la...Then pastu kitorang layan bola..England vs German..huhu~~ Cian England Kalah malam tuh..xpela bukan rezeki korang kan...

No comments: