aku mengantuk nie...na tido xbley kt ofis..jap lagi GM masuk setelah hampir 3 minggu die xde kat Ofis nie..bak kate bahar..Maka dengan itu nightmare pun akan bermula...kepala akan start serabut dengan perkara-perkara yang xmunasabah untuk di jadikan munasabah..ini perkara WAJIB bwat GM aku....mula la rse nk berenti keje notis 24 jam...ha.baru padan muka die..huhu...
apa yang pasti sekarang nie..aku dalam proses meyusunkan kehidupan aku untuk menjadikannya lebih teratur...banyak benda akan dilakukan untuk mengisi masa lapang yang sedia ada serta menambahkan duit poket aku...haha ini penting nie...nak merealisasikannya mungkin sukar dan akan mengambil masa sedikit cuma yang penting usaha yang konsisten..bukan hanya separuh jalan...
hidup akan menjadi lebih sibuk?? ya..itulah yang aku harapkan...walaupun xsibuk aku nak menyibukkannya jugak..itu jer cara yang terbaek sekarang nie...huhu...lagi ade projek baaaeekkk punya sebelum and selepas rayer nie...huhu..bercakap pasal rayer..pose xganti lg nie...adeh...huhu..dalam kehidupan nie kite xleh nak berpatah balik..kena terus menuju ke hadapan...walaupun berliku kena lah mengharungi jugak...teringat kat member aku aritu..die kate..Allah pasti tolong Orang yang benar...aku setuju..sebab hanya dia yang tahu apa yang kita lakukan..kita tipu la orang sekeliling kita sekali pun tapi dengan Allah mampukah kita..huhu~~

sekarang nie nk cari buku LA TAHZAN(Jangan Bersedih) hasil karangan Dr.'Aidh Bin Abdullah Al-Qarni. Orang duk bercerita buku nie best so..dapat gaji nanti memang aku pie cari. Actually aku dah donlod yang version english punya...tp xlarat nak bace melalui pc dh laptop xbaek lagi..beli buku la baek..bleh bace berulang kali dan dijadikan sebagai panduan hidup..Get ready untuk berubah..kalau x..sampai bila2 la mcm nie jer...huhu.
out la..dari td lagi duk sangap..sampai naik sakit kepala dah nie...cr port nk tido jap..keke..

2 comments:
alaa... buku la tahzan, ade cover baru... cettt jeles... lawa...
hehe..kan2..tp..semalam pie MPH xde jual plak yg semua jilid nie..die Jual satu2..huhu~~
Post a Comment