
Salam ALaik'
ntah kenapa..sejak 2 menjak nie...
aku termenung...berfikir...
tentang sesuatu...
sesuatu yang baik untuk diriku...
sesuatu untuk masa depanku...
sesuatu yang mungkin merubah siapa aku sekarang...
Jika Aku meneruskan lagi perjuangan diri...
Belajar lagi...
Meneruskan ke Peringkat yang lebih tinggi...
Bolehkah?? Mampukah??
Jika aku sambung BELAJAR??
Ramai gak yang sokong...
Ramai gak yang kate OK...
Ramai gak yang kate Why Not...
Ramai gak yang kate..nnt LAMBAT KAWEN...(ha3)
Siot tul..(Jodoh pertemuan itu kuasa tuhan...huhu)
tp aku masih samar2 lg...
Jika Aku sambung belajar....
Cita-cita nak bwat research...
tentang Islamic Financial...
Ngee~~ nie research aku mase Degree dlu...
Ade mase aku tunjukkan Bukunyer...
but now...
masih dalam kekeliruan lagi...
masih bnyk masa untuk berfikir...
Bleh apply untuk ujung taun nie...
erm...
alahai~~
apsal la tetibe nk smbung blaja nie ek...
adakah disebabkan keceluparan aku...
aritu eksen sangat...konon xmo smbg blaja...
skrg...rse berkobar-kobar plak...
adeh!
Gatai betui kamu nie...huhu~~

1 comment:
bagus wat hati dah terbuka utk samb blaja... aku ni??? sampai sudah lar dip jer... x terbuka2 ati nak samb blaja... huhuhu
Post a Comment