
Salam Alaik',
okey..xmo serabut pasal belajar tuh...nie weekend lepas pie layan Wayang..citer Toy Story 3 kat TGV KLCC..pergh! jauh tul aku gie tgk wayang yer...xpe..yang penting bkn dwet aku kuar..hehe..sbb?? erm.Wayang nie anjuran Telekom Malaysia Berhad. Trima kasih uat dorang nie..siap bagi Popcorn and air Free lagi..hehe
.jpg)
Review for da Story:
Mengisahkan Andy yang bakal memasuki kolej lalu menimbulkan kegusaran ke atas barang permainan beliau..samada mereka bakal dibuang atau di bawa ke kolej. Akhirnya Andy hanya memilih untuk membawa woody ke kolej dan yang lain2 akan disimpan di atas Loteng. Namun timbul sedikit kekecohan apabila Ibu Andy tersilap membuang plastik sampah yang mengandungi permainan Andy dan berlaku la sedikit salah paham. Lalu mereka membawa diri ke Sunny Day..pusat penjagaan Kanak-kanak namun nasib nasib barang permainan ini tidak lah seindah yang mereka sangka kerana mereka di temukan dengan kanak2 yang tidak tahu menghargai permainan.
Comment:
Cerita die best jugak, ade moral of da story..sesuai untuk tontonan umum kepada mereka yang meminati kartun.hehe..then ending of the story pada aku..agak touching jgk la..(xtau la kalu aku sorg jer yg pk gtu..sbb nyaris2 gak la menjatuhkn air mata..wah~~bintang air mata ke hape aku nie...huhu)
Moral of da Story:
Spirit of friendship..itulah yang ditunjukkan dalam cerita nie..Susah payah mereka tetap bersama. Touching jugak di saat dorang nak dileburkan tuh..semua sepakat tuk berpegang tangan..Giler touching time nie...huhu...
so aku bg 3 setgah bintang dari 5...Tip Top gak...cuma xberpeluang nk tengok Shrek..huhu..bila agaknya kesampaian ek...
lepas tu aku, k.as and k.ta melepak di Sogo..hahaha...giler kentang arr kitoerg nie..yang mak budak pun da macam anak dara dh..xhengat dunia bila...hihi...pape pn tersangat enjoy keluar bersama mereka nie...lalalala~~
.jpg)

2 comments:
xtahan tiket free... jelez..... huhuhu... kawan aku ckp cite ni best giler, lg best dari yang 1st & 2nd... aku ntah lar tgk ke idak ... hohoh
hehe..best la jgk..
aku nie xdela minat sgt nk tgk katun..
alang2 dpt tiket free..layan jelah..hehe
Post a Comment