
Salam Alaik'
ngee~~ nie kegilaan aku sekarang nie..Eyeliner...siyes..target to be achieve dapat Gaji nnt...aku nk beli Gel Eyeliner Maybelline rege RM 39.90...nak tunggu sales xpayah la...nie sume gara2 Cik Imma la nie..hehe...Sorry imma...sebab aku keje duk tengok cara pakai smokey eye kt blog die maka aku duk giler nk pakai eyeliner..
so now..kalu gie keje aku xmake up sangat dah..hehe..tension jer dorang..asal gie keje muka pucat lesi...haha..suke aku arr~~ tp masuk minggu nie..aku just make up fokus kt mata jer...hehehe..siyes..look nice la..aku memang suke... nie aku amek kt blog mamat mane ntah..tp untuk version gadis2 yang specky..maaf..sy x..cuma sy suke cara die lukis eyeliner tuh...hehe...so korang enjoy cara die pakai eyeliner nie eyh...
ekceli..saya nie mempunyai masalah bila memakai eyeliner...iaitu mata nmpk besar sebelah..mata sebelah kanan...terutama bila pkai belah atas..huhu.dulu2 suke la pakai eyeliner...tp bila perasan mata besar sebelah..xminat dh nk pkai eyeliner tetapi baru2 nie saye bru tau macammana nk bagi balance balik..so ini tips untuk korang yang bermasalah macam aku nie yer...korang pakai tebal ckit kt mata yang besar tuh..nie korang apply dikelopak atas tau..bukan bawah...dulu Ida yang bgtau aku..cuma bila aku cuba still xbalance jugak..tp baru2 nie cuba balik baru menjadi..now..dh ok balik mata sy...hehe...suke2
:: Tutorial Pertama ::
:: Tutorial KeDua::
Minah nie pun guna eyeliner maybelline jgk..
huhu
So kepada sesape yg mempunyai minat yang same dengan aku...selamat mencuba...=)

5 comments:
ni org pgil cat eye,or ley gak cm angie/rihanna..mmg aku dh cube gne liquid..ssh ckt but it works..maybelline tu da best la than loreal..da survey..xbeli je g..hu3
tulah..aku pn guna liquid eyeliner..tp comot ckit la..kne pandai pkai..hehe..ngah tggu gaji nie..dpt gaji mmg aku beli la maybelline punye tu n simplyct..simplyct pun cantik gak..aih..rambang dh aku..huhu
dh ok ke ko pkai liquid???ak skg tgh mls mekap..pkai bdak dah..tp nk g knduri,baju pn xbeli g..hu3..
ngeh3 nama aku jugak dipersalahkan... kuikui... sonok wooo main mekap mate... mencabar... sebab mencabar lar aku suke... kuikui... tp la ni, still comot lg eye shadow aku nih
Mimiey: Pakai Ok dah...cuma Jenis yg aku beli tuh lmbt kering..so kekdang tuh comot ckit laa...Ko kne beli baju beso2..ko kn peknen..hehehe...
Imma: Hurm..aku stuju ngan ko..dlu aku xsuke...smenjak dh pndai nie..bkobar2 rsenyer...Eye Shadow??
kena rajin uat try n error..bru tau die ok ker x...huhuhu
Post a Comment