Salam Alaik,
unexpected things happen around dis week...dari hal yg sedih..then become happy segalanya ade...akceli now..aku dekat rumah abg ngah aku kt JB...hahaha...bwat keje giler ari khamis aritu..xrancang pun nk dtg cnie..tetibe mlm tu pas balik keje..pack sume barang trus dtg cni..mujur ade tiket..maklum la..cuti hari wesak..semua tiket abes...huhuhu...aku dtg cnie dgn tiket rm40 slalunye 31 or 32 jer...memang mencekik dreber bas nie...
Jumaat...settlekn segala urusan yg perlu..finally...hehehe..kena la trima hakikatnyer..wahai Nurulhuda...memang kamu tuh pendek..so berangan saje la...malam tuh pie Teluk Danga lepak2 kt situ..layan Otak-Otak Jb..erm...memang tiptop...aku n angah serta k.Ngah..memang hantu otak2 masing2 nie..then 4 da 1st timenye makan Satar..sort like otak2 tp bentuk dan rse die lain ckit..but yet still enak...otak2 nie xde pic yer..masing2 kelaparan...so xsempat nk bgambor..dh sapan sumenyer..hehehe...
malam nie jugak me received unexpected sms...wow~~ xtau nk bwat ape..rse mcm xde perasaan pun ade..cuma..bila last aku msg tu..rse nk marah la plak..ade jer alasannye tuh..clap2 mau aku hangin so until now..i'm be silent...tulah orang kate kan...bila dh sayang, semua nmpak indah..kata2 makian pun rse ok jer...but once kita membenci...lain plak jadinye...huhhu..ntah la....
Sabtu...hahaha...ari bertemu Sahabat lama..kire mcm Reunion Bekas2 Pekerja JJ Taman U...best bangat jumpe korang...sampai rosak program nk nonton wayang sherk 3d...huhu..xpela..lain kali jer la...aku plak..nk shopping Eyeliner pn xdapat...coz gaji duk 1 day Float..aisyeh..frust giler la...huhu....To my Fwen...Thanks blanje Secret Recipe...hehe..Best bangat..Especially for the cakes...huhu..semakin mencomel la aku jawabnye..ditambah plak dengan Donut Big Apple...Cappuccino Cheese Cakes...memang bestt...ekceli 1st time rse..selalu aku makan New York Cheese jer xpn Chocolate Indulgance...so now tukar cita rse...rasenye pasnie aku kena cuba semua cake SR nie..baru tau mane yg paling best...jangan benda yang sme jer...hehe...kayo la plak aku nie kn...ala..1 slice jer pn...kn2..then pada kakak2 kt JJ Taman U tuh..tahniah la korang..ade 2 orang dah dapat bb then sorg lg comin soon...wah..berlumba2 plak korang nie bwat anak eyh?? Me?? hehehe....no komen...
so malam nie naik bus kul 12mlm..saje balik lambat...malas nk balik awal2 bkn ade ape pn kt KL tuh..tempah keje jer...tp rsenye nk bshoppg ckit..huhu..geram jer dtg cnie xdpt nk beli pape...tggu la bila aku dtg cnie..ade 1 dress kt Street Mall Danga Bay menjadi idaman aku...huhu..tp rsenye pasni kalu aku mai..sure xde lg dh...xpela..aku try survey kt cnie dlu..mane tau ade jodoh aku..hehehe..Jodoh ngan baju yer bkn orang...
p/s: Trun cnie ingaat nk mkn ice cream Double Dutch..Hampeh xde jual dlm Tesco Bukit Indah..

3 comments:
ko cakap makan otak2 rase teringin lar plak... adoiyaaa...
hehehe...BESSTTTT!!!
Should try it...
ko penah cuba x sblum nie??
penah jer aku makan otak2, just x leh jd fevret food jer lar... ko org jawa, mmg kena lar... kekeke
Post a Comment