
Salam Alaik',
BENCI!!!!!!!!!!!!!!!
kenape apa yang aku harap mesti xmenjadi????nasib baik aku xcerita panjang lebar lagi dalam Belog nie...
kalu x...sure malu giler...
nasib baik jugak aku xpie bwat medical check up tuh...
kalau x...sure buang duit aku jer....
kalau boleh...
rase nk balik umah sekarang jugak...
then menangis puas2...
duk kat Ofis nie...nk nangis pun kena Cover...
sound stupid...but i really2 sad bout it..
ok..
out now~~
p/s: Ade sape nk bg pinjam bahu???

2 comments:
alala... meh sini my sweet... nape nih??? ape yg jadi??? sampai nangis2 lak ni... kes berat ni... sabor2... mesti x dapat lebih baik dr ko dapat... itu kan janji Allah, memberi yang baik2 jer tuk hamba - Nya...
hehehe..dh story dh kt atas..so tq ats nasehat tuh...huhu
Post a Comment