
Salam Alaik,
Huh!
geramnyerrr...
Payah betul bila kita nie budak Skema...
itulah yang aku rase sekarang nie..
Maafkan statement saya di bawah nie..
sebenarnye..xberguna pun Medikal Check Up tuh...
Huhuhu~~
Siyes Uat suspen aku jer...
Paling best time bcakap dengan En.Pengambilan tuh...
hahaha...
tulah gunanya orang bagi num phone...suh bwat pertanyaan...
bak kate orang..."Malu bertanya Sesat Jalan..."
Apsal la aku nie xserius punye manusia ek...
hehe...
well...xkesah la...yg pasti aku berasa lega teramat...
Aritu aku cakap..aku xmengharapkan something rite??
Now..i'll be make sure i get it...
Peluang yg datang bukan selalu...
Esok...
Curik2 kuar jap...
Nk settlekan urusan yng cukup merunsingkan aku
semenjak aku mendapat perkhabarannya...
huhu~~
tp esok blom settle lg...
esok adelah permulaan untuk segalanya...
Sebahagian Benda dh settle...
sekarang nie ade sedikit lg...
semoga segalanya berjalan dengan lancar...
Amin..InsyaAllah..Mudah2an
Press Conference???
hahaha~~
InsyaAllah...Bila dh berjaya...
Akan ku Khabarkan seluruh Alam ini..
=)
P/s: Cahaya Petunjuk.....

10 comments:
tgh updated blog kak... kekeke... owhhh ko da dapat kerja baru ek??? dan kerja ko ni dlm dilemma??? cam lain macam jer aku dengar ni...
huda, leh x ko remove gadget mengkarung ijau kat belah kiri ni... fenin tau aku bace entri ko... huhuhu
Uit..apsal dgn mgkarung tuh??hehe...die ngorat ko kew??
ala~~aku suke die la...huhu..
hehe~~ dilemma la jgk..aku xbrape minat..tp aku nk apply jgk..
rse mcm giler pn ade jgk...huhu
hahaha... dilemma tu mainan syaitan rite??? aku pun dlm dilemma nak g ke idak interbiu... huhuhu...
mengkarung tu menghalang dalam 70% pembacaan aku kat blog ko... susah giler nak bace... tu pasal aku mintak ko remove, or ko pindah kat mane2... leh lar aku senang jd pengikut setia mu darling...
hurm..la nie..xyah nk dilemma dah..xdapat dh pn...huhu..
owh.yerker..hehe..bile aku bukak ok jer..huhu~ apsal kt ko jd len plak??
nmpk gayanye..terpaksa la aku mremovekn die kalu dh mcm tuh...
wah..interbiu ape??pie la..rugi..peluang yg dtg bkn slalu...
kan aman membaca entri ko tanpa halangan mengkarung ko tuh... huhuhu... aku dpt interbiu gov... next week... rase pegi gak ko... klu pg pun lum tentu pun dpt kojer... huhuhu... aku ni takut klu kena keje kat KL sane... fenin wooo.. ko x per, cekal hati...
hahaha..suke yer...utkmu sayang
wow..keje gov nie bkn snang nk dpt..tp kalu dh dpt pluang intrview tu..agk tinggi gak chances die...
aloh2..bila lagi nk belajar bjauhan dgn Family..memula dulu sakit gak la..cuma aku anggap nie pengalaman..
tp ape yg penting..ko kne minat la dgn keje yg ko apply tu..
tapi prob yg paling besonyer aku takut x cukup duit... dok tronoh sini pun aku cukup2 mkn, ni kan pulak kat KL sane tuh... huhuhu...
urm...itu tpulang pd ko..kalu ko nk tau..gaji 1st aku keje kl nie dlu ckit jer..RM1200..bila tolak EPF n Soqso tinggal brape jelah..huhu~~
alhamdulillah la bleh gak aku survive...Aku nie pn kaki merayap n soping gak..ngee~~ cuma kne pndai manage la...skrg la bru bleh senang n saving ckit..dlu tuh..mmg ckup2 mkn jelah..[Bjaya x aku bg semangat nie...hehe]
kagum kak aku dgr cite ko ni... dok KL denga gaji 1200 mmg lar giler x cukup... aku dulu pun 1400 dok perak pun cukup2 mkn... hohoho...
Post a Comment