
huhuhu....saya nk buat Medical Check Up sekali dengan X-Ray...dimana aku perlu mendapatkannya...then aku perlukan yang GOVERNMENT punya...aisyeh...
memang leceh...
memang leceh...
kalu bleh gie swasta..mudah la kerja aku...huhu..i only have 9 days to settle all of the things...huhu..sempat ker nie?? Waaa~~ Chaiyok Uda...Peluang datang hanya sekali...Keep on Berusaha...Setiap yang berlaku sure ade kelebihan yang aku sendri x nampak...so bersabar sepertimana ko sedang bersabar memghadapi sesuatu sekarang nie...
Pasti Aku boleh bersabar untuk masa depan aku sendri!!!
Pasti Aku boleh bersabar untuk masa depan aku sendri!!!

2 comments:
koje mane yg ko dah dpt ni??? cikgu tu ek???
hish..bkn..hehe...adela...nnt aku gtau..=)
Post a Comment