Pages

ChaPteR HunDrEd 67: SuRpRiSe!!!!

Salam Alaik',

Wa...hope korang perasan ape yang aku bwat...hihi..kalu korg xperasan..memang la korang nie..sekadar membace jer...xtengok dah ape yg aku tulih dalam Belog nie..huhuhu...

Dilemma...
weh la..aku benci apa yang aku rase sekarang nie..tetapi..ini keputusan untuk masa depan..dulu memang aku minat..tetapi di atas sebab seseorang..akhirnya..minat aku nie..terpaksa dilupakan...huh! sayang punya pasal la kononnya...tp jodoh kami xpanjang...haha..so...now...aku rs cm nk join..tp aku rse complicated la..bnyk benda nk kena bwat n settlekan...then...rse mcm aku xbkmampuan jer..

so jalan penyelesaian...aku try jer..tp aku xmeletakkan harapan yang tinggi or zero harapan..[Rsenye mcm nk mengharap jugak...huhu]..tp kalau dapat..memang rezeki aku la..kalau aku xdapat..mybe cara aku xsesuai kwot..huhu...

so wait n see jelah..actually ade satu lagi entry...cuma masih dlm dua..sama ada nk post or biarkn ia pending saja...herm......

No comments: