Pages

ChaPteR HunDrEd 65: IT"S MY LIFE!!!!!

Salam Alaik'

DEAR ALL,

MAAF kepada sesiapa yang pernah terasa mahupun tersinggung dengan apa yang pernah saya luahkan atau perkatakan...but for ur information...apa yang tertulih kat YM, BELOG or FB semuanya berkaitan dengan kehidupan saya dan tiada berkaitan dengan kamu yang tidak ada kena mengena lansung.

Tidak terlintas pun nak menyakitkan hati sesiapa atau mana-mana pihak...agak pelik jugak la..saya tiada reason nak bermusuh dengan kamu..tetiba kamu bidas saya macam tu...FYI, selama nie pun xpernah pun nak mengata kamu...yang tetiba nak melenting n hangin satu badan tu pehal?? Hairan dan pelik kenapa kamu boleh terasa pada sesuatu yang tidak berkait dengan diri kamu...Kamu ade mengata saya kah?? atau ada perasaan tidak puas hati kah??

Huhu..really disappointed, Orang yang lebih tua dan matured dari diri saya tetapi tidak mampu mengawal perasaan. selama ni apa yang kamu buat saya tidak pernah masuk campur atau ambil pusing pun..sebab xde kena mengena dengan diri saya...Saya hanya menjalankan tugas yang diberikan jer..Makan gaji jer pun...ikut arahan Boss...seriusly tetiba rase lawak apabila orang terasa dengan apa yang kita buat sedangkan kita Xbuat pape yang menyakitkan hati dia..Rasenya kamu la yang selalu menyakitkan hati orang xtentu pasal...Now tetiba terasa terhadap sesuatu yg xde kena mengena.

Hai la Manusia..berwaspada dengan apa yang kita lakukan..jangan selalu mengesyaki sesuatu yang tidak baik..selidik dulu sebelum bertindak...agak ia tidak memalukan diri sendiri..Maafkan saya sekali lagi kepada kamu yang berkenaan..


P/s: DRAMA KING!!! Kamu lelaki kah???hahaha~~

No comments: