Pages

ChaPteR HunDrEd 64: RM 45, 480.00

Salam Alaik',

RM 45, 480.00

huhuhu...
Kalau la ini nilai GAJI atau BONUS aku..
pergh!!
mcm2 aku bleh bwat..

1st:
Bwat HAJI 2nd time
huhu
2nd:
Beli KERETA
3rd:
Melabur dlm ASB aku
4th:
bayar Hutang PTPTN..
huhuhu
5th:
Bwat BUSINESS KOPITIAM aku
angan2 aku nie..


Kalau la nilai itu HANTARAN kawen aku.
erk!!
tertelan air liur bakal suami aku nk sediakn...
kekeke...
mau botak kepala die...
nie kire pakej lengkap la nie...
sekali ngan kenduri..
hahaha..

heh!!
xde maknanya...
Mahal sesangat hantaran itu...
Mau Andalusia aku..
takut laki nk Kawen..
huhuhu

maka dengan itu...
apakah sebenarnya RM 45,480.00 ini??
gaji bukan...
bonus bukan...
hantaran kawen lg la jauh menyimpang...
huhuhu...

Rm 45, 480.00
nie adalah...invoice company...
huhu..
Nilai nie bru dapat..
nk kena kira neh...
Keje aku duk macth maker...
dgn data2 yg ade..
adeh la..
juling-juling biji mata main dgn num nie..
huhuhu..
asal nk kire Invoice nie..
aku n baha kena la get ready...

kena plak si Bahar..
yg pndai mengira..
nilai rm29 k...
bleh jg RM48k..
kali nie..mau Rm100k..
hahahaha..
just wait n see...


No comments: