Pages

ChaPteR HunDrEd 62: BoWLiNG ToURNaMeNT....

:: Sape men dapat T-Shirt Nie ::




Salam Alaik'

Nie alkesah sabtu lepas...huhu..Musnah segala yang telah terancang...Cadang2nye nk gie Karnival Kerjaya (K3G) & menonton wayang IronMan...huhu tetapi segala impian hanya tinggal impian...disebabkan Bowling Tournament neh..heh..mcm la aku main..aku jd cheer leader jer kt ctu...mencik aku...tp best jugak layan dorang nie main Bowling berlawan dengan PTT PJ...na..mesti korg tertanya2..apakah PTT itu?? hik3..dengan sukarelanya aku menjawab Pegawai Telekom Tempatan...hehe..nie bahasa2 keje aku nie..hehehe..




Tapi dorang campur semua...terer2 jugak Boss aku nie main..siap ade bola sendiri tuh...tp sekali jer strike..wakakaka...dah tua...suh minum susu Anlene..xmo..kiki..Kalu la die tau aku kutuk die kt cnie...Boss aku nie moody...kalu time mood xbaek tuh..mmg xleh bwat bgurau...ayat die senang jer"ha..xbwat keje??ape lg..pecat jelah..." huhuhu..terkedu beb...tp die xmention kt aku..die slalu mention astnt aku..alahai..xtau nk back up cmne lg..huhu..

:: En.Halim dgn bolanya sendri..asyik duk lap xsudah::
hahaha

okey..udah lari dr topik nie..Acara bermula pada pukul 10 pagi dan berakhir dalam pukul 1..dua games jer dorang main....Boss aku..syok arr..ahli group die sume gegirl yg cun...but in da last minute girl yg last tuh..xmo main plak..so ganti la dgn sorg mamat neh..xtau la sape die..hehehe...terer2 lak awek2 nie dr bos aku...haha Asyik strike jer...huhu..hebat sey...dan dalam2 last minute tu jgk bahar pn terpaksa main...hahaha...die main asyik masuk longkang jew...gaye kan men lg..kekeke

dorang nie duk berlawan antara Mobipay & Newvoice...huhuhu..almaklum la..la nie dh split company...smpai aku pun terlibat same la...En.Halim pesan..." U, kena sokong our team...not Newvoice..." huhuhu...tp Geng2 Newvoice pn hebat gak...K.Pah & Waki..hebat gak dorang nie...huhu..at last...Geng-geng Mobipay yang menang...Tersenyum la En.Halim & Surin...huhu...Dapat Runner Up Partner Team and Runner Up Personal Partner...huhu..xcited dorang nie bergambar..time nie la baru aku nampak kegilaan bos2 aku..selama nie..dorang siyes jer time keje..dah macam bdk2 pn ade perangai masing..alahai2...hahahaha...


:: Terer gak pakcik nie...Bahar...Si Juara Longkang ::

:: Hadiah2 yang dimenangi..Kotak Biru tuh Periuk Nasi::
hehehe


:: Wajah2 Pemenang ::

So after this..internal Games for Mobipay plak..hehehe..let's see siapa bakal merangkul Juara Longkang...ayat xpueh hati baha kt aku...sebb aku duk kutuk die main...hahaha..yang best tuh..siap sorak ramai2..dgn K.as, K.Mida & K.Ta...uit..sume..kak2..aku jew adik..hik3...

2 comments:

Imma Yusri said...

ape lar, jadi pon pon girl jer... patut ko tunjuk kehandalan ko...

C'chanteque Manes said...

hehehe...
next time la...
skrg nie tetibe gian nk men bowling plak..huhu