Pages

ChaPteR HunDrEd 59: WaHaHaHaHa....


Salam Alaik',

Nie citer terbaek saya pada minggu lepas...hehe...
nie yang sy dapat minggu lepas...
but then...
En.Bahar merasakan saya tidak layak sebenarnye...
hahaha...

saya??
Ofkos la lagi tidak mempercayainya...
hehehe...
ntah mcm mane la dorang nie menilai pun aku xtau..

cuma...
happy la jugak bila kerja yg kita buat akan dpndang..
dapat nek Gaji x??
hahaha...
nie kalu dapat mmg best la...
hik3

walaupun kekdang aku bnyk mengelat dengan mengadap Fb & Belog nie..
then siap tidor lgi dalam ofis mggu lepas..
tetiba aku dapat ini
////
wahahaha...
itu pasal la Bahar xpercaya...
well...
tp skali jer aku tdo dalam ofis nie...
huhu..aku xla jahat sgt..
huhuhu..
ntah nape aritu ngantok sgt...
Big Boss plak xde..
harap kan bos kecil jer..Bahar..
hehehe..
dia nie Boss Baik..senang kautim..
kekeke

ape pun..mggu depan comfirm bkn nama aku dh..
hahaha..
sebab??
dengan slumbernye dpn HR Manager...
aku ajak Kak Pah bukak Fb tgk baju...
lalala...
comfirm kena Potong Markah..
Then pasal KUTU..
dorang nie cerdik sangat...maka pembahagian xbtul..
haha....
SO HR Manager..
Sah2 shari xbwat keje pk pasal KUTU..
siot la tuh..aku bwat keje gak...
cuma xcemerlang la...
hak3

4 comments:

Imma Yusri said...

siap ade weekly performance... x tahan...

C'chanteque Manes said...

hehehe..itulah die..
layankn aje dak ofis nie..keke

Imma Yusri said...

ok wat... ade skit competition... baru xboring... hehehe

C'chanteque Manes said...

huhu..tp politik keje tetap kuat kt cnie...