nie kes aku gie karok kotak..lame giler xmasuk sini..ini lah tempat meluah perasaan yang terbaek aku rase...menjerit..melalak...[Bukan melalak menangis yer...] amek feel kate owang...ntah sape pilih lagu nie ntah..maka dengan itu aku terlayan...sampai rse nk tercekik la dibwatnye...huhu..Jom Korang..layan lagu nie...
duhai kekasih pujaan hatiku
dapatkah kau memberi satu arti
sedikit rasa yang bisa kumengerti
bukan sumpah atau janji
buktikanlah bila kau ada cinta
setulus hatimu bisa menerima
sebatas kejujuran yang kau miliki
bukan sekedar bersama
Reff:
jujurlah padaku
bila kau tak lagi cinta
tinggalkanlah aku
bila tak mungkin bersama
jauhi diriku lupakanlah aku
jujurlah padaku
bila kau tak lagi suka
tinggalkanlah aku
bila tak mungkin bersama
jauhi diriku lupakanlah aku selamanya
p/s: Korang nyanyi sendiri tau..yg nie saje aku pilih tuk karoke..melalak la korg depan pc nie..hehehe....

No comments:
Post a Comment