Salam Alaik,Masuk hari nie...
dah 3hari dah sy xsehat..
kena penyakit 3 serangkai.
na~~
korank tau x penyakit ape tuh?
hehehe..
Demam+ Selsema + Batuk
penyakit nie mmg dari dulu lg
mereka bersama-sama..
huhu...
xsukernyer...
sekarang ditambah dengan keje Ofis yang melambak..
maka...
+++
dengan Migrain..
Penyakit yang paling aku lg2 xsuke...
then ade satu lg penyakit ni ha...
Adeh la..
blom mencapai usia 25thn dah mcm2 penyakit dah nie..
Kawen pun x lg..
huhu..
Saya Sakit Pinggang...
huhuhu...
salah tido la nie gaknyer...
semalam MC..
arini..na xna kena dtg keje gak..
huhu...
nasib badan la~~
ha!!
ade satu lg nie...
yg nie paling2 xsuke..
EYE BAGS
nampak x gegelung hitam dibawah mataku??
[Gegelung??puitisnye bahasa]
..
..
la nie..xyah la nak mlaram
cecantik na kemana pn..
sure xnmpk cantik jgk..
disebab hitam dibawah mata..
sorok la pkai concealer sekali pn..
xbjaya punye..
lg huduh ade aku rs la..
aku jd xok...
bila orang start tegor..
huhuhu..
maknanya..dah truk sangat la tuh...
harap muke jer putih..
now..
tggu bergaji..
nk cr something tuk mengubatnye..
sementara waktu nie..
gunalah cara tradisional..
petua orang dolu-dolu..
Uncang Teh or Timun..
hehe..tp xbwat lg...
mlm nie kite cuba...
tgk la ape jd...
Moral of da Story:
* Jangan la mengadap PC lelebih sangat..
* Dapatkan tidur yg mencukupi
* kurangkan tekanan
Reason aku Plak:
:: memang kebelakangan nie aku bnyk mengadap PC
bkn Facebookg or blogging yer..settlekn keje Ofis..
Waaa~~aku kan pekerja yang cemerlang..
adela 2-3 hari xcukup tido siapkan keje ofis bagai nk rak..
huhuhu
* Jage pemakanan & amalkan diet yg seimbang
:: Rasenye mmg on diet da nie..tp xkurus2..huhu
*Elakkan berjemur lelebih.
:: euww~~Xmungkin..aku mmg alergi panas.
[Gedixs la...hik3]
*Disebabkn faktor Usia.
:: Hah! Tuakah aku??
*Alahan
:: aku alergi seafood jer..lenlain rsenye okey jew..
[Nie info yang aku dapat mengenai lingkaran gelap dibawah mata]
pastu..
ade lg...
JERAWAT pun dah melambak kt muke aku..
semua gara2 aku xjaga diri la..
semua juga berpunca dr KERJA...
huhu..
terseksa den..
dah 3hari dah sy xsehat..
kena penyakit 3 serangkai.
na~~
korank tau x penyakit ape tuh?
hehehe..
Demam+ Selsema + Batuk
penyakit nie mmg dari dulu lg
mereka bersama-sama..
huhu...
xsukernyer...
sekarang ditambah dengan keje Ofis yang melambak..
maka...
+++
dengan Migrain..
Penyakit yang paling aku lg2 xsuke...
then ade satu lg penyakit ni ha...
Adeh la..
blom mencapai usia 25thn dah mcm2 penyakit dah nie..
Kawen pun x lg..
huhu..
Saya Sakit Pinggang...
huhuhu...
salah tido la nie gaknyer...
semalam MC..
arini..na xna kena dtg keje gak..
huhu...
nasib badan la~~
ha!!
ade satu lg nie...
yg nie paling2 xsuke..
EYE BAGS
nampak x gegelung hitam dibawah mataku??
[Gegelung??puitisnye bahasa]
..
..la nie..xyah la nak mlaram
cecantik na kemana pn..
sure xnmpk cantik jgk..
disebab hitam dibawah mata..
sorok la pkai concealer sekali pn..
xbjaya punye..
lg huduh ade aku rs la..
aku jd xok...
bila orang start tegor..
huhuhu..
maknanya..dah truk sangat la tuh...
harap muke jer putih..
now..
tggu bergaji..
nk cr something tuk mengubatnye..
sementara waktu nie..
gunalah cara tradisional..
petua orang dolu-dolu..
Uncang Teh or Timun..
hehe..tp xbwat lg...
mlm nie kite cuba...
tgk la ape jd...
Moral of da Story:
* Jangan la mengadap PC lelebih sangat..
* Dapatkan tidur yg mencukupi
* kurangkan tekanan
Reason aku Plak:
:: memang kebelakangan nie aku bnyk mengadap PC
bkn Facebookg or blogging yer..settlekn keje Ofis..
Waaa~~aku kan pekerja yang cemerlang..
adela 2-3 hari xcukup tido siapkan keje ofis bagai nk rak..
huhuhu
* Jage pemakanan & amalkan diet yg seimbang
:: Rasenye mmg on diet da nie..tp xkurus2..huhu
*Elakkan berjemur lelebih.
:: euww~~Xmungkin..aku mmg alergi panas.
[Gedixs la...hik3]
*Disebabkn faktor Usia.
:: Hah! Tuakah aku??
*Alahan
:: aku alergi seafood jer..lenlain rsenye okey jew..
[Nie info yang aku dapat mengenai lingkaran gelap dibawah mata]
pastu..
ade lg...
JERAWAT pun dah melambak kt muke aku..
semua gara2 aku xjaga diri la..
semua juga berpunca dr KERJA...
huhu..
terseksa den..

2 comments:
ciannyer... demam ko selama ni... sorry aku xtau pun... xsempat nak melawat blog... huhuhu...
aku ade brg bagus... foundation ni best punyer... ko leh tgk kat web site ni http://yourbeautymall.com/index.php
aku pakai yg jenis stick aritu... walaupun berpeluh giler2 babat, mekap mentain... so mate ko yang bengkak tu leh lar di cover... kuikuikui
hehehe..xpela..nak bwat cmner..
aku dah tgk website tuh..mmg menarik..rege pn xdela mahal..
cuma..kalu bleh tgk sendri lebih better la..
snang ckit nk tgk mane yg padan dgn kulit...huhu
Post a Comment