
Wanna Be My HOT Lucky Girlz????
YES!!! i am...
Why i'm the HOT Lucky Girlz???
cause.....
::
[Kalau la aku bleh segediks diorang nie..apa kan daya sy bukan la seorang gadis yg gediks]
~~huhuhu~~
YES!!! i am...
Why i'm the HOT Lucky Girlz???
cause.....
::
I'm so hot
na neomu yepeoyo
I'm so fine
na neomu maeryeokeesseo
I'm so cool
na neomu motjyeo
I'm so so so hot hot
Everybody is watching me
Cause I'm HOT
Everybody is wanting me
Cause I'm HOT
[Lyric by Wonder Girls- So Hot]
[Kalau la aku bleh segediks diorang nie..apa kan daya sy bukan la seorang gadis yg gediks]
~~huhuhu~~
Nie First time aku leh terjebak dalam benda2 gini...selalunye aku xdela meriki blog orang sampai nk contest mcm nie...hihihi...bnyk benda lg aku kena belajar tentang dunia blogging nie..xmustahil suatu hari nanti aku plak giveaway something pade rakan blogger yang lain...mane tau kan? kan?? kan??
Masuk contest nie nk menang kew??erm...xjgk mybe sbb kali ptama kot...tp hadiah dia agak menarik jgk..keke..ade ker orang masuk contest xmo menang?? dh la dpt baju n tudung free...lg mau tnye ker.. cuma adat petandingan ade kalah dan menang..Yang menang tu kire rezeki dia la..yang x tuh..leh cuba lagi...huhu~~
siape nk join contest nie leh la click kt pic tuh..segala details ade kat laman azimadiyshop...
P/s: kak Azima...rse2 sy ade can x?? hik..hik..hik..
siape nk join contest nie leh la click kt pic tuh..segala details ade kat laman azimadiyshop...
P/s: kak Azima...rse2 sy ade can x?? hik..hik..hik..
2 comments:
nak join lar...
wooo siap wat contest lg... aku aritu buat contest N.A.M.A Baru... Cam xde pemenang jer... huhuhu...
hik3...join la..saje suke2..best gak ape..tp tgk org lain lg creative dr aku lar..huhuhu~~
haha..ko kena bg adiah yg gempak2 ckit..baru dorg sume interested nk join..hihi...
Post a Comment