
huhu...begitu tebal sekali keinginan aku untuk membuat Karipap nie bila la agaknye aku berkesempatan untuk membuatnye....ingat nak bwat malam nie..kena tunggu Pn Rafedah anto balik dulu nie...erm,nak kate pandai sangat bwat karipap tu xdelah...tp skill tu ade..kekeke..dulu duk kampung rajin la bwat...ramai assistant yang bleh membantu kat KL nie kena ikut kerajinan la...huhuhu..kena pujuk K.Ta & Mida neh..suh dorang tolong aku..haha3..korang xnak aku paksa gak..kalu x jangan makan..hik3 kejam aku nie....
aku memerlukan pertolongan dorang nie sebab....huhu..aku tau nk bwat karipap..tapi aku xpandai nak kelim tepi karipap..huhuhu...pernah belajar tapi xcantik..mencik..kalau bwat pn memang pakai acuan...hanya kak long jer yg pandai kelim..cantik jer tgk dia bwat....tengok la..mungkin malam ini akanku mulakan operasi..hehehe..memula kena bwat inti dlu...esok malam baru wat kulitnye..xleh la nak bwat semua dalam satu masa..xsempat...kalau xpie umah akak nie..sure bleh bwat...so..tggu jelah kehadiran karipap c'chanteque maness nie...hehehe..
sememangnye aku nie fanatik dengan karipap..memang suke sangat2..bagi la sepuluh biji pun memang aku bleh habiskan...[Nie bkn sebab suke..sbb kuat makan..ngeeee~~]..sebab tu aku suke belajar ape yang aku makan supaya xdela nak susahkn mak aku untuk bwat kueh yang ssh nie...huhuhu...anak yang baik kan aku nie??hehehe~~
aku suke gak kueh2 tradisional nie...dulu dah penah bwat kueh sagu..Alhamdulillah menjadi...sampai jadi mentor dak rumah la..ha3...sedap yer kueh akak bwat dlu...=) [Perasannyer la aku nie...keke]...wait n see jelah..jadi x..kueh karipap aku nie...huhhu~~
aku memerlukan pertolongan dorang nie sebab....huhu..aku tau nk bwat karipap..tapi aku xpandai nak kelim tepi karipap..huhuhu...pernah belajar tapi xcantik..mencik..kalau bwat pn memang pakai acuan...hanya kak long jer yg pandai kelim..cantik jer tgk dia bwat....tengok la..mungkin malam ini akanku mulakan operasi..hehehe..memula kena bwat inti dlu...esok malam baru wat kulitnye..xleh la nak bwat semua dalam satu masa..xsempat...kalau xpie umah akak nie..sure bleh bwat...so..tggu jelah kehadiran karipap c'chanteque maness nie...hehehe..
sememangnye aku nie fanatik dengan karipap..memang suke sangat2..bagi la sepuluh biji pun memang aku bleh habiskan...[Nie bkn sebab suke..sbb kuat makan..ngeeee~~]..sebab tu aku suke belajar ape yang aku makan supaya xdela nak susahkn mak aku untuk bwat kueh yang ssh nie...huhuhu...anak yang baik kan aku nie??hehehe~~
aku suke gak kueh2 tradisional nie...dulu dah penah bwat kueh sagu..Alhamdulillah menjadi...sampai jadi mentor dak rumah la..ha3...sedap yer kueh akak bwat dlu...=) [Perasannyer la aku nie...keke]...wait n see jelah..jadi x..kueh karipap aku nie...huhhu~~
2 comments:
karipap 1 kak...!!! kekeke... nasib aku x bape obses ng karipap... klu x, musti aku dah suh ko anta ke tronoh nih... kekeke
hehehe...
bleh jer..tp jgn marah la..
kalu dpat karipap basi..huhu..=P
Post a Comment