
"Mak ucu nanti bwat kek Derah eyh......"
"Ucu....bile kite nak bwat kek...."
"Ucu...nanti datang umah derah eyh....ucu tido blik derah..."
"Ucu....bile kite nak bwat kek...."
"Ucu...nanti datang umah derah eyh....ucu tido blik derah..."
erm..nie adalah antara ayat-ayat yang selalu aku dengari dari mulut Si Jantung Hati...weekend nie nak jumpe dorang...semalam dah call..bising betul mulut suruh aku datang rumah dorang..memang dah lame xke sana pun..rindu sangat kat budak2 nie..my anak buah yang sangat2 comel...anak akak aku...dua beradik..tak lame lg akan tambah seorang lagi...hehhe...xsabar rasenye nak tgk anak buah baru...hehehe..
dorang nie lah kesayangan aku..kalau jumpa dorang nie dari bmasalah..jd ilang terus masalah sebab duk layan kerenah dorang...manje jangan cakap la..nak2..si Muhammad tuh...ayat manje die ialah...
"Nie adeq punye"

dah nk ade adik pun duk bahasa diri dia adeq...hehehe...Activiti riadah yang biase aku lakukan dengan dorang nie ade baking cupcakes...derah la paling suke menolong..bukan tolong sebenarnye curik makan topping kek n hiasan kek tuh...slalu gtu..

CNY aritu balik kampung...duk kecoh plak nk tgk Tarian Singa...huhu...sampai menangis2 sebab xdapat tengok....punye la ksian tengok dia..sampai tersedu-sedu menangis...last2 dapat gak tengok...Memang berjiwa 1Malaysia anak buah aku nie...kekeke...Haredah & Muhammad...wait kedatangan mak Ucu yer....(^_^)v
dorang nie lah kesayangan aku..kalau jumpa dorang nie dari bmasalah..jd ilang terus masalah sebab duk layan kerenah dorang...manje jangan cakap la..nak2..si Muhammad tuh...ayat manje die ialah...
"Nie adeq punye"

dah nk ade adik pun duk bahasa diri dia adeq...hehehe...Activiti riadah yang biase aku lakukan dengan dorang nie ade baking cupcakes...derah la paling suke menolong..bukan tolong sebenarnye curik makan topping kek n hiasan kek tuh...slalu gtu..

CNY aritu balik kampung...duk kecoh plak nk tgk Tarian Singa...huhu...sampai menangis2 sebab xdapat tengok....punye la ksian tengok dia..sampai tersedu-sedu menangis...last2 dapat gak tengok...Memang berjiwa 1Malaysia anak buah aku nie...kekeke...Haredah & Muhammad...wait kedatangan mak Ucu yer....(^_^)v

2 comments:
alahai tomeynyer diorang 2...
mcm makcik dia jugak...=)
Post a Comment